Gustav syg :o( (langt) {{forumTopicSubject}}
Gustav er blevet syg og vi ved ikke hvad det er.
I forgårs kom jeg hjem og så han var lidt slatten, men han var sådan set frisk nok på gåturen, vi fik alle 3 leget lidt osv.
Da vi så kom hjem var han mærkelig igen. Han sad og hang og så skidt ud. Da Sture så kom hjem ville han gø, men der kom kun et mærkeligt halvkvalt bjæf ud og han så ud til at ha' det skidt efter hans forsøg på at gø.
Jeg sov i stuen med begge banditter og tog til dr.dyr i går. Hun kunne ikke finde ud af hvad der var galt med ham. Hans temperatur var normal, pulsen normal. Men så fik han et "anfald" han sad og hang med hovedet og de så som om hans puls gik amok i halsen på ham og ud i resten af kroppen. (sådan var det også hjemme) når det var værst nikkede hans hovede i takt med pulsen og han så ud som om han ikke var klar i øjnene.
Jeg blev sendt videre til KVL hvor der igen blev lyttet til hjerte/puls og fik taget temperatur. Og mærket efter om der evt. kunne sidde en godbid fast fra gåturen. Fik også taget en EKG for at se om det var hans blodårer i halsen der kunne være noget med. Da der ikke var noget der så blev han scannet og vi fik set alle ender og kanter af hans hjerte, som der ikke var noget galt med. Mave, lever, osv blev også lige tjekket. Intet der. De prøvede også at høre på hans hjerte da han blev ophidset, da det er der hans "anfald" kommer. Der kunne man heller ikke definere hvad det var.
Der blev også taget blodprøver, svarene kom i dag. Intet, måske lidt for meget galdesyre men ellers ikke noget...
Hvis ikke får det bedre over de næste dage/weekenden skal han ind og ha' testet det med galdesyren, evt. ha' taget røntgenbilleder af bryst og bughule og til sidste ha' lavet en MR-scanning af hans hjerne.........
VRÆÆÆL vil ha' min lille hund har det godt igen.
Er der nogen der kan kende nogle af disse symptomer eller har prøver noget der minder om???
jeg ved det blev lidt langt...
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.061
God bedring, krydser fingre for han snart er på toppen igen.
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Rigtig god bedring med ham *S*
jan 2006
Følger: 36 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 152 Svar: 1.328
ja havde også håbet at blodprøverne havde vist noget der kunne behandles.
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
jan 2006
jan 2006
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Jeg håber virkelig I finder ud af hvad det er:-( Og at det ikke er noget alvorligt..
jan 2006
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 2 Svar: 38
Teddy har skrantet siden sidste weekend, vi troede det var pga. de frøerog tudser hun havde fanget, men i dag var vi ved dyrlægen. hun havde desværre fået en slem lungebetændelse.
Håber at i snart finder ud af hvad den fejler.
jan 2006
Gustav syg :o( (langt)