{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Hvem er dette galleri for Rikke??? {{forumTopicSubject}}

Efter lang tid hetz mod nye brugere der anklages for at være fake, synes jeg man bør spørge sig selv, om man skal anklage folk uden beviser for at vær fake! Hvem er dommer herinde og er det en lille hård kerne der skal være dørmænd??

Rikke (med ilderen) har i aftes kørt kraftigt frem mod Anita som oprettede en Risen. Det ER Anita og det ER hendes hund. Hun er professionel ringtræner og det Er hendes hjemmeside og hun HAR flere e-mail adresser. I aftes blev hendes personlige mails til Rikke, som blev ved med at beskylde hende for at være fake, lagt herind i forum. Hun modtog opringninger hvor folk smed røret på..ja de skulle vel høre om det VAR hende.

HELT ÆRLIGT hvor langt vil I gå¨????

Rikke jeg skal hilse fra Anita og sige at hun er rasende og går videre med denne sag. Og Rikke hun har prøvet at ringe til dig, men du tog ikke telefonen, nok fordi du vidste det var hende!

Ta lige og slap af og giv folk en fair chance før man dømmes for at være fake og ens e-mails bliver lagt ud til offentligt skue!! Du modtog vist også en mail fra Anita som du ikke viste herinde.

Undrende hilsen fra Anja, hvis veninde også blev beskyldt for at fake fordi hendes billeder VAR FOR GODE!!????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem er dette galleri for Rikke???
  • #1   7. jun 2005 Godt Skrevet Anja
    kender godt til den konkrete sag
    syns også at folk driver den lidt for
    langt en gang imellem....

• #2   7. jun 2005 Desværre tror jeg ikke Anita gider oprette sin hund eller hunde herinde igen! Vi havde jo fortalt at det var et sjovt og dejligt sted at være...med med den modtagelse ja så har hun nok andet at bruge sin tid på.

Personligt synes jeg det er ærgeligt at erfarne hundefolk bliver skræmt væk, dem man kunne få råd og hjælp af, fordi HG til tider styres af en børnehave...

• #3   7. jun 2005 Jeg villa da gerne læse den tråd. Har I et link?

• #4   7. jun 2005 Der er 2 link du kan søge på FAKE oprettet af Rikke H

• #5   7. jun 2005 Anja: godt indlæg. har fulgt med fra side linjen af! Jeg ville godt nok også blive tosset hvis jeg blev beskyldt for at have en fake hund herinde! Da jeg oprettede mig herinde var her RIGTIG dejligt at være. kunne bruge flere timer herinde. nu sidder jeg næsten aldrig herinde, syntes det er lidt trist! Og kan også godt forstå hvis Anita ikke har lyst til at oprette sine hunde herinde!

• #6   7. jun 2005 Jeg er ihvert fald ikke til alt den der negative stemning der har været her på det sidste! smiley

• #7   7. jun 2005 Anja nu så jeg aldrig den hund der blev snakket om igår, men jeg svarede dog Rikke på hendes spørgsmål om man ville stemme hende ud og hun har jo kun været sød over for mig, men det er selvfølgelig ikke særlig rart at blive kaldt for fake, så jeg føler sku med både din veninde og Anita, jeg blev sku også lidt sur da der var 30 point imod fluffy da jeg oprettede hende og det var selvom jeg havde Gizmo herinde i forvejen...

• #8   7. jun 2005 Jeg er også kun mest på om aften til vores hyggelige chatte, men der er stadig mange dage hvor der er så dårlig en stemning at man ikke gider at være på...

• #9   7. jun 2005 det kan til tider være lidt "farligt" at sige sin mening herinde. har ikke været oprettet ret lang tid,men er her hver dag,og kan se at stemningen daler dag for dag...
    Jeg har valgt at se på de forskellige hunde,give en kommentar-og ellers blande mig laaaangt udenom de dybere emner i forummet (så lige pånær den her...)
    Håber altså folk finder deres gode opdragelse frem igen,og der bliver hyggeligt at være herinde. Det er ikke myndet på nogen bestemt, skulle bare lige ud med det...

Fortsat god aften =o)

• #10   7. jun 2005 Ja det ville være skønt hvis folk kunne slappe lidt af og betragte dette sted som et hyggeligt sted for alle.. Jeg bruger heller ikke så meget tid herinde mere, fordi jeg ikke gider dette fnidder...

Ja det er irriterende med fake hunde, men der er jo større problemer i verden end det..

• #11   7. jun 2005 HEY Rødovre mini zoo...TV STJERNER :o) I var rigtig gode :o)

• #12   7. jun 2005 Susanne vi må altså have jann igen imens må vi jo evt mødes med ham på hundechatten....

Anja det har du helt ret i...

• #13   7. jun 2005 Anja Tusind tak.. jeg var godt nok nervøs....

• #14   7. jun 2005 Nadja: Hejsa. hvordan går det med alle dyrene? Har du været i TV?

• #15   7. jun 2005 Lea det går fint.... Missen blir tykkere og tykkere... Ja jeg var i rundfunk med hundene idag...

• #16   7. jun 2005 I klarede det rigtigt flot og virkede ikke nervøse..så det helt tilfældigt du havde jo ikke ligefrem reklameret med det hi hi

• #17   7. jun 2005 hvorfor har jeg ikk lige set det! Det bliver ikke genudsendt vel? Ja det bliver spændende. undskyld jeg ikk lige har svaret tilbage ang. det med kattene. har haft lidt travlt og er lidt nede med flaget idag! Kæresten's farmor er død idag!. smiley

• #18   7. jun 2005 Ej hvor pudsigt - jeg har også lige været til anitas ringtrænings kursus i aften - hun er sgu god nok!

• #19   7. jun 2005 Nicola jeg stod bagved dig..tænkte nok det var dig hi hi

• #20   7. jun 2005 Ej var det dig??
    Ej hvor sjovt!

• #21   7. jun 2005 Ja vi er jo ik så mange der har welsh springere

• #22   7. jun 2005 Lea det er helt ok hun føder jo også først i juli og så er der jo 3 måneder til de kan tages fra....Men jeg er da ked af det på jeres vegne.

Anja nej jeg var så nervøs så jeg valgte at holde det lidt for mig selv....

• #23   7. jun 2005 Nicola Ja det var jo ikke helt til at huske både dit og hundens navn, så jeg var ikke helt sikker... og der er jo nok at holde styr på sådan en aften :o) Men gud hvor er hun dejlig din vuf!!!
    Jeg snakkede lidt med hende den anden med samme race som díg efterfølgende..Er hun også herinde for vi diskuterede dette her fake med Anita :o)

• #24   7. jun 2005 Nadja: Men vil meget gerne stadig komme og se dem en dag. misse-mor og misse-far! smiley

Tak!

• #25   7. jun 2005 Lea du siger bare til i skal være velkommen...

• #26   7. jun 2005 Måske i weekenden! Det kunne være Anette også ville med en tur og sige hej? smiley

Skal lige høre imorgen, om begravelsen bliver i denne weekend!

• #27   7. jun 2005 Det var Gitte med Fanta og Chili - men nej hun er desværre ikke herinde. Øv jeg var nødt til at gå hurtigt men det var da ærgeligt og åndssvagt at folk skal gå så meget amok med de fakes...
    Anita er sku god nok og hvis Rikke bare havde læst lidt grundigere inde på Anitas hjemmeside ville hun jo heller ikke have været i tvivl.
    Gitte har sin egen hjemmeside - kig forbi den - Chili skal snart have hvalpe og det er vist Anita der skal hjælpe med fødslen!
    www.redrubin.dk

• #28   7. jun 2005 Lea det kan vi godt finde ud af, du kan jo lige skrive ellers har annette mit nr så ringer i bare.... Men jeg skal ikke noget i weekenden.

• #29   7. jun 2005 og din Siko er også super skøn - held og lykke i Hillerød. Vi er på om lørdagen - hva med dig?

• #30   7. jun 2005 Nadja: sejt at du var i rundfunk men ærgeligt at jeg ikke så det og din nye fluffy.
    Men py en hvalp i et tv studie - nelly var umulig i den alder ; )

• #31   7. jun 2005 Ja det var ærgeligt I gik så hurtigt vi fik rigtigt set Anita rulle sig ud hun var godt nok tosset!! thi hi

Vi er også på lørdag udenfor tror jeg nok..så må vi se om vi når at se hinanden i kampens hede :o) Held og lykke til Jer også..

• #32   7. jun 2005 Rikke du er for meget

Det ánita som har prøvet at oprette sin hund,du burde skamme dig,anita går videre i sagen jeg ville sgu heller ikke finde mig i sådan noget.
    Det kan ikke være rigtigt at,du skal køre hetz mod folk på denne måde også endda finde på at lægge private emails ud til offentligt skue.
    Du må have en grim smag i din mund nu.'
    Jeg kan slet ikke have sådanne mennesker,tar stærkt afstand for de ting du har gjort RIKKe H med en ilder på hundegalleri(ja hvor troværdig er du selv)????

• #33   7. jun 2005 Ja, jeg tænker bare hver er dette galleri for ????

• #34   7. jun 2005 Vi er også udenfor - ring 18 tror jeg.
    Vi må håbe vejret er med os!
    Ihh ja det var ærgeligt - hun er sku skæg hende Anita.

• #35   7. jun 2005 Nicola :Har lige tjekket vi er i ring 8 og kan se at I er på først, så måske når jeg hen og kigger om i gør det ordentligt :o) Ellers sladre vi til nogen hvis armen ikke er ude *GGG*

• #36   7. jun 2005 Ja - ej du kan tro jeg nok skal huske det - efter sådan et kursus sidder det bare fast!
    Men jeg kunne allerede mærke det da vi var i næstved - det gik meget bedre og Nelly så rigtig godt ud!
    Håber at gentage succesen!
    Ja vi er på rimelig tidligt - der er kun 12 welsher meldt til - vi er i mellem klassen.
    Ring 8 - er det indenfor?

• #37   7. jun 2005 :o) Nej jeg tror bestemt det er udenfor det plejer vi..og hader at være indenfor selvom det er nok er bedre hvis det regner...

Nå nu vil jeg smutte i seng, Siko er faldet om efter en hård aften :o)

Ses, Knus

• #38   7. jun 2005 Suk hvor er det da trist at læse, Hetz ja mod hvem ?
    troværdig..........
    Små sko og til offentlig skue, ja det skal jeg da love for.

• #39   7. jun 2005 Nicola, hun var faktisk nem at have med, hun pev lidt inden vi gik live men da kameraet begyndte at zoome ind og ud på hende holdt hun op... Gizmo havde krudt i røven så ham fik jeg først indfanget lige inden vi gik live!!!! Men alt gik fint til sidst...

• #40   7. jun 2005 jeg kan bedre lide at være inde... men ja smag og behag!
    Vi ses forhåbentlig lørdag - godnat også til Siko. nelly har sovet i flere timer nu!

• #41   7. jun 2005 sov godt anja..

• #42   7. jun 2005 Nadja: både smuk og velopdragen!! Bliver det bedre ; )

• #43   7. jun 2005 Gid det var her mine vågner op på det her tidspunkt.....

• #44   7. jun 2005 Nicola nej det gør det vel ikke!!!!!

• #45   7. jun 2005 Jeg vil også smutte i seng skal lige ned med vovserne først... vi har også haft en lang dag og skal tidligt op imorgen!!!!

Sov godt alle sammen...

• #46   7. jun 2005 Jeg er godt nok glad for både at jeg fik oprettet mine hunde, og at de blev stemt ind inden jeg surfede rundt herinde, for jeg tror helt ærligt jeg var blevet afskrækket, hvis jeg havde læst de nogen gange MEGET hårde kommentarer mod de nye hunde...

Men når det er sagt virker de fleste herinde heldigvis som nogle søde og rare hundemennesker der er her for at snakke om vores dejlige hunde, men tonen er sku noget hård indimellem hvis der er noget der tør at være uenig i det der bliver sagt...........

• #47   7. jun 2005 godt skrevet!!!!
    kender også nogle som har slettet deres profil her inde fra, da folk blev ved med at køre på dem. Jeg havde lidt dårligt med det, da det var mig som havde fået dem til at oprette sig herinde og fortalt dem hvor godt det var her...

• #48   7. jun 2005 Annika c: Meget enig :o))

• #49   7. jun 2005 Rikke: Hi HI - jeg tænkte også bare - hva nu???

Hvordan har Mister Mo det her til aften?

• #50   7. jun 2005 Ja det er jo godt man ikke hedder Rikke i dag ;o))
    Syntes nu ikke det er så pænt at køre på når den man skyder på ikke er til sted, så er man ikke bedre end det man mener andre har gjort galt og jeg syntes nu ikke Rikke er så fæl som hun gøres til, hun er nu vældigt rar og megert erfaren hundefører, så det der skrives længere oppe holder ikke.

• #51   7. jun 2005 Jeg synes at vi allesammen engang imellem skulle trække vejret dybt- for er vi her ikke igrunden fordi vi elsker hunde og gerne vil snakke med andre der gør det samme?
    Jeg har det på den måde at hvis man elsker hunde, så kan man umuligt være et helt igennem dårligt menneske...........
    Men det er jo så min mening.

• #52   7. jun 2005 Rikke: det har du i den grad ret i, kender nu heller ikke mere til det end det man kan læse her og i tråden, bliver bare ærgelig over at læse at man syntes Rikke H er slem og så gør man selv det samme og Rikke er ikke på og kan sig til eller fra og jo jeg har nu også være i storm vejr her og af samme grund hold mig væk i en tid og Rikke er nu i mine øjne super og dygtig i reel life.

• #53   7. jun 2005 Og ja enig Annika
    Rikke er super med sine hund :o))

• #54   7. jun 2005 Jeg har heller ikke haft problemer med Rikke H før - tværtimod... Hun er utrolig erfaren og god at spørge til råds. Men kan jo kun konstatere at i dette tilfælde har hun været for hurtigt ude og måske ikke holdt kammertonen... Man skal jo være 100 % sikker i sin sag og det kan sgu være svært...
    Håber bare Anita opretter sine hunde herinde igen.
    God nat alle!

• #55   7. jun 2005 God nat god nat.
    Og må i alle få en dejlig dag i morgen :o))))

• #56   8. jun 2005 Hun må sgu da selv om hvilke billeder hun sætter på,jeg ville fandme også blive sur hvis nogen kaldte mig fake rikke.
    MEN HUN ER JO IKKE FAKE SÅ FAT DET DOG.
    Det er jo dig som har sat gang i denne børnehave,og dig som leger dommer prøv lige at se hvor mange som er enige i det???
    Hvad bilder du dig igrunden ind,hun må sgu da gerne skrive fra flere mailadresser det har da ikke en skid at gøre med at være fake.du har været alt for hurtig fremme i skoene,nu gider anita jensen som er profeesionel ringtræner samt matchmaker da ikke oprette sine hund herinde(hvis du havde læst ordenligt efter på hendes hjemmeside ville du også have set at hun har 2 hunde zippo og salina,salina som bliver kaldt dixie derfor hedder hendes ene mail DIXIEPOST@,OG DA hun også har firmaet matchmaker er det nok heller ikke så underligt hun har en mailadresse dertil,
    DU TAGER FEJL,JEG SNAKKEDE MED ANITA IGÅR DET SAMME GJORDE ANJA OG JATAK HUN FORTALTE at du havde skrevet mail og meget andet.
    du er simpelhen for meget og jeg og flere har skrevet til administrationen om dig samt stemt dig ud,bryder mig ikke om sådanne dommer nykker.
    Det var vist dig rikke som burde stemmes ud her.

• #57   8. jun 2005 Det ha jo intet at gøre med hvordan rikke er eller har været eller om hvor god en hundefører hun er eller om hun har været så fæl endda.
    Men fakta er at hun udråber en person Anita som fake pga hun ikke har undersøgt sagen godt nok og ikke nok med det lægger hun private mail ud i et forum,smat ringer hun til anita og smækker røret på,og ikke nok med det hun bliver ved efter hun har fået afvide af op til flere mennesker som kender anita at det er hende som har prøvet at oprette Zippo herinde.bliver hun sgu ved med st så tvivl om hendes person,og stadig lægge private mail på nettet.
    Anita er tosset og det kan jeg godty forstå.
    Rikke H du har selv startet dette her,og jeg kan ikke lige se det søde i rikke når man kan være sådan.
    Og hun skriver jo selv at hun ikke engang er flov.
    Ja så har jeg intet til overs for dig RIkke H

• #58   8. jun 2005 ha ha du er til grin rikke h(beskylde dig for at have ringet ja hvad så med alle dine beskyldninger til anita om at hun er fake: værsgo at melde mig,er fulstændig ligeglad,men tror ikke du får så meget ud af det thi hi
    Du vil jo ikke engang indrø,,e du har taget fejl,og det er da det værste.
    Men du er skam også for længst meldt og stemt ud,og jeg ved at det ikke kun er mig,så mon ikke du ryger først ud,det er jo ikke mig som chikanere folk som prøver at komme ind på galleriet her.MEN DIG DOMMER RIKKE H
    Iøvrigt ´har anita også skrevet til administrationen om dig og din hetz,hvilket de nok tager meget seriøst da Anita rent faktisk kender flere af dem.
    Det jeg syntes er mest ærgeligt er at Anita har en utrolig erfaring både inde for udstilling lydighed og brugshundearbejde,samt hun jo er proffesionel ringtræner. og den viden ideer mm,kunne mange måske have haft nydt godt af herinde, men det g´har du desværre ødelagt for os andre.
    Og når du ikke engang kommer med en undskyldning ja så bliver jeg sgu gal.
    Det kan godt være man opfører sig sådan på "frittegalleriet" men derfor behøver du jo ikke køre den videre her.
    Men at du ikke engang kan komme med en undskyldning,ja så beviser det jo bare hvem og hvordan du er. føj siger jeg bare..

• #59   8. jun 2005 Christine J: Nu må du ha mig undskyldt, hvor er du bare for meget, Tænk at du gider blive ved med dit fis, tag dog at opføre dig ordenligt, du kan ikke udtale dig på andres vegne, den hetz du har gang i er da ikke til at holde ud, men det er da heldigt at den omtalte person har så mange fine venner, og det kan da godt være at det ville være god at hun kom ind her, så må hun jo oprette sine hunde igen.
    Så vidt vides skal de 50 stemmer til før en hund bliver afvist og så vidt jeg ved er Rikke da ikke dommer endnu men det kan da være hun bliver det med tiden.
    Og det der med at Rikke skal stemmes ud, er du så, så meget bedre selv.............

• #60   9. jun 2005 Tina s: Det er vist ikke mig som ikke opfører mig ordenligt,det har intet at gøre med Anita er stemt ud i afviser point,men at rikke h udråber hende til fake uden hun har undersøgt sagen ordenligt samt at hun ligger private mails ud på nettet.(det gør voksne mennesker bare ikke)
    Og at rikke h ikke engang kan erkende sin fejl er da den værste af alle,hun kører bare videre,og det gør mig noget så gal.
    Rikke H: Jeg har svært ved at tro på du skulle være erfaren træner i så fald kan du ikke have haft meget succes med det,men det har Anita jo, Misundelse er en grim ting.
    Jeg gider ærlig talt ikke bruge mere krudt på dette mere,det er Anita selv gået videre med.
    Og det er faktisk ulovligt at ligge private mails mm på nettet uden tilladelse fra ejeren af de mails.
    Så good luck rikke,og jeg gider ikke debattere mere med dig da du ikke virker særlig gammel.

Kommentér på:
Hvem er dette galleri for Rikke???

Annonce