1.021 visninger
|
Oprettet:
Hjemmelavet godbider {{forumTopicSubject}}
Nu er jeg gået godt igang med at se på hjemmelavede godbidder og falder over et godt godt tilbud på lamme og gede hjerter og lever...
Men må hunde få det?
Jeg vil koge og tørre dem
Hvis muligt så hurtigt svar, for vil køre derop i eftermiddag
sep 2017
Følgere: 523 Emner: 138 Svar: 10.247
Den skal ikke leve af det (med andre ord, pas på med mængden, som med alt andet). Du kan med fordel koge hjerter, som er super fine og faste i kødet. Lever er lidt mere irriterende, fordi det smuldrer, så det ville jeg nok skære ud i små stykker og tørre i ovnen (100 grader i 4-5 timer).
jan 2021
Følgere: 3 Emner: 13 Svar: 40
Må nok erkende at tanken om at røre ved det råt, få maven til at vende sig lidt.
Jeg har fundet det på en gård tæt på os... Håber lidt de kan blive leverandør i lidt forskelligt til Viggo
jan 2021
jan 2021
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 417 Svar: 31.391
Sten er stor fan af ged, men det er ikke såd nemt at skaffe, så er lidt misundelig
Min mor har anskaffet geder, men med de første kid kun et par måneder gammel har det lidt lange udsigter før der kan laves hundeguffer ud af dem
Hest synes mange hunde også er lækkert hvis du bor så det er til at skaffe (kun få slagterier slagter hest)
jan 2021
Man man egentlig fryse vandet det er kogt i og bruge til væske til de hundekiks jeg os har tænkt på at lave?
Hjemmelavet godbider