1.713 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Gode råd - numsen klør Gode råd - numsen klør

Ja pænere kan det vist ikke siges. Viggo har fået en del peæt over det hele og tiden var kommet til en klipning i hovedet og i numsen. Det gik synes jeg - men nu klør Viggo som en gal bagi. Han kører hen af gulvet som om han havde fyldte analkirtler (hvilket han ikke har) og han klør sig faktisk til blods hvis jeg ikke stopper ham. Jeg kan ikke være den eneste her ide med en race der skal klippes bagi. Men hvad søren før I for at undgå en kløende bagdel bagefter og hvis det er sket have bruger I så til at afhjælpe det med - indtil nu har han fået Inotiol på ...

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode råd - numsen klør
  • #1   21. apr 2021 Der er nogle der reagerer meget voldsomt på klip i spejlet. De små hårstubbe stikker. Han må ikke køre numsen henad gulvet. Det må du forhindre så vidt muligt. Det er oftest 1-2 dage. Har du selv klippet ham?
    Hvis mine kunder reagerer sådan, så er der 2 muligheder. Enten skal de klippes oftere, så de vender sig til at være korte og smøres med noget alovea til at dæmpe irritationen ellers skal der vælges et længere skær, så hårstubbene ikke bliver så korte.

• #2   21. apr 2021 Okay tak for det. Jeg prøver at forhindre ham i at klø sig. Jeg har klippet ham selv efter anvisninger fra opdrætter med skær 10 (oster). Til næste gang ville du da vælge et længere eller måske bruge afstandskam eller saks istedet? Har ikke oplevet mine tidligere hunde reagere sådan men ja Viggo er tydeligt irriteret smiley

• #3   21. apr 2021 Ja jeg bruger også som udgangspunkt skær 10. Enten skal du klippe ham, så det hele tiden er kort, ellers skal du vælge et skær 7 eller 5 i stedet. Hvis det er første gang, så er det også ret sent. Dvs det er meget nyt for ham. Men hold ham fra at klø det. De kan få kæmpe sår. Han må heller ikke slikke. Det er ligeså slemt. Ofte er det øverst på skaftet tæt på testiklerne.

• #4   21. apr 2021 Coco er helt vildt overfølsom overfor for tæt klip, hun har faktisk fået skedekatar et par gange pga det.. Og her er løsningen at trimmer selvfølgelig får at vide at de ikke skal klippe hende så tæt.

• #5   21. apr 2021 Lige netop. Længere skær, så plejer det at gå

• #6   21. apr 2021 Okay super jeg prøver med en 5 eller 7 næste gang og så håber vi kløen bliver væk. Hvor ofte vil du anbefale af klippe. Han er blevet klippet 3 gange af opdrætter før og en gang før af mig men der tog jeg ikke numsen med andet end seks så.den var lidt længere. Det har nok været en fejl. Nå.men vi glæder og gevaldigt til at at den uhæmmet numsekløen stopper igen

• #7   21. apr 2021 Nåh jeg var bange for at det var første gang. Måske hver 14 dage - 3. uge indtil han vender sig til følelsen at de korte hår.
    Har du noget mod hudirritation. Aloe Vera eller lignende?

• #8   21. apr 2021 Baby kan også klø i nu sen og især mellem poterne efter klip - det vare ofte en dags tid.
    Jeg gør ikke noget særligt ved det, andet end at aflede ham.
    Så går det over af sig selv smiley

Nu er han jo heller ikke så gammel endnu - Baby var noget mere påvirket af klipning da han var yngre end han er nu, så måske der også er noget tilvænning i det smiley

Kommentér på:
Gode råd - numsen klør

Annonce