{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Laura - Overanstrengt ?! {{forumTopicSubject}}

Laura har drønet rundt og været en lille belastning på 4 ben indenfor. Så skal vi ud og gå tur og så halter hun pludselig på det ene forben og ligner en der har et meget hårdt liv...
Da vi et par minutter efter kommer ud på græsset og hun bliver sluppet, er der ikke noget ...
Lille skuespiller - tænker jeg så, men da vi er på vej hjem 5 minutter efter, halter hun pludselig igen ?! ( uden snor )
Der er ikke noget at se på benet ....

Igår gik vi en lang tur på ca 3 km ( lang i hvalpeøjne ) Laura var frisk og var foran klapvognen hele tiden.. Jeg går af natur ikke særligt hurtigt og vi stoppede også ca halvejs og sad på et stort græsareal i en lille time og hyggede.. + At Laura flere gange, samt det sidste stykke vej hjem lå i bunden af klapvognen....

Kan det være overanstrengelse fra igår ?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Laura - Overanstrengt ?!
  • #1   11. aug 2007 Jeg har også prøvet at Bella pludselig haltede, glemte det igen når der skete noget spændende og derefter haltede lidt igen.. Det var ikke noget alvorligt og var hurtigt gået over igen efter at hun sov på det.. smiley
    Men hvis du er bekymret skader det i hvert fald aldrig lige at ringe til dr. dyr og spørge dem om det..
    Men hvis hun kan "glemme" at hun har ondt, så tror jeg ikke på at det kan være så slemt..

Bella gjorde det også engang med den ene bagpote, men det var pga. for fyldte analkirtler.. Men når det er forpoten hun gør det med tror jeg ikke at det kan være det..

• #2   11. aug 2007 Det har jeg osse prøvet en del gange med Sakki. Det ka se alvorligt ud, uden at være det. Prøv at lade hende få ro og kontakt da dyrlægen hvis hun ikke er stabil.

• #3   11. aug 2007 Tak for jeres råd....

Vi har lige været ude og gå og nu er der ikke noget. Synes endda at hun havde ekstra meget krudt i røven smiley
    Men det er stadig 'den lille' rute vi går... 10 minutter på græs... Godtnok uden snor og i hendes eget tempo, men hun jagtede sommerfugle i ét væk.....
    Så nu må vi se om det var en fejl at ha' hende løs senere.... Men tror nu ikke at der kommer til at være mere denne gang. Hun virker meget mere frisk....

Mischell - Kan også godt være vokseværk måske ?! - Hun har over fordoblet sin vægt på de 4 uger vi har haft hende....

Kommentér på:
Laura - Overanstrengt ?!

Annonce