{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

En "næsten" helt almindelig dag... {{forumTopicSubject}}

Klokken nærmer sig 8.30 og Diego oh jeg selv er på på vej ud af døren... Diego skal nemlig til dyrlæge... Han har fået nogle knobber på venstre side af tungen, der er meget ophævet... Det var længe før sommerferien vi opdagede det, men det lignede ikke det var til irritation for ham, han var glad og spiste optimalt, så vi bestilte en tid hs lægen efter vi havde været på ferie... senere henne i sommerferien opdagede jeg at han nu havde fået en knude på højre forben så da jeg kom til lægen idag spurgte jeg om de ikke lige kunne kigge på det samtidig... og det ville de selvfølgelig gerne... Diego havde en periode hvor han ikke kunne fordøje maden rigtig, så ligemeget hvad han spiste, så kom det ud som "skudder mudder" hvor han derefter kom i en behandling som også hjalp... det var bare lige det at han blev lidt omtåget af de piller han fik så endag han lige kom hurtig nok ud af døren faldt han ned af alle vores trapper... jeg kunne ikke nå at stoppe ham... Lige siden har han været meget stiv i bagpartiet, så dyrlægen synes jeg skulle gå med til at få taget røgtenbilleder af hans bagparti for at se om der var sket noget far det styrt han fik lavet....

Jeg blev meget chokeret da dyrlægen ringede til mig, for jeg havde bare regnet med han skulle have podet hans tunge og at vi så fik svar senere på ugen... menn...

Det skal lige siget at Diego KUN er 10 måneder... Og VERDENS BEDSTE hund...

Har i andre prøvet noget lignende???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En "næsten" helt almindelig dag...
Kommentér på:
En "næsten" helt almindelig dag...

Annonce