{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.713 visninger | Oprettet:

Den er gal med Albert igen {{forumTopicSubject}}

Starter lige indlægget med, at han har en tid hos dyrlægen i morgen, fredag.

Men indtil da, ville jeg lige høre jer.

Søndag aften vil Albert hoppe op til mig i sofaen. Det har han aldrig haft problemer med. Men i dette hop giver en et hyl/piv. Efter noget tid hopper han ned, og da han vil op igen opgiver han. Sådan har det været lige siden.
Mandag morgen på gåturen går han i starten med fint tempo. Vi går ikke så langt, og på hjemvejen går han langsomt, ved siden af mig eller bagved. Det gør han ellers aldrig. Han går altid i flex line, og går altid forrest uden at trække.
Han halter ikke på noget tidspunkt. Resten af dagen, går han som han plejer på gåture, og har gjort lige siden.

Han forsøger igen her i ugen at hoppe op i sofaen via en skammel. Det skal lige siges at min sofa er en af de her moderne lave nogen, og ligeså er skamlen.
Men han får bare forbenene op, og opgiver igen, og i det han tager poterne ned, kommer der igen et hyl/piv.

Jeg har trykket ham igennem, og jeg har har løftet ben på den ene og anden måde, og jeg ser ikke nogen reaktion på noget. I går synes jeg han MÅSKE spændte lidt om i maven, da jeg trykkede lidt deromkring.

Han er en uro fordi han ikke kommer op i sofaen. Han har altid brug for at ligge tæt.

Han er også begyndt at søge terrassedøren. Lige som da han for kort tid siden havde været i narkose, og var på morfin efter tandudtrækning. Der søgte han også haven hele tiden, selvom han ikke skulle noget. Han søgte det lidt ala, " Jeg har det dårligt i min krop, så måske det hjælper at komme ud "-agtigt.

Dyrlægen foreslog at vi startede med en konsultation og så valgte en strategi der fra.

Ved godt i ikke er dyrlæger osv osv, men bare hvad falder jer ind når i læser det?

Jeg tænker jo smerter i skrog eller muskler et eller andet sted, men jeg kan også tænkte at der kan være noget med maven af en eller anden art. Det tænker jeg bare, at det kan måske også give nogle smerte når man vil hoppe op.

Synes det er så underligt at han ikke halter, går underligt, og bare går almindelig på hans gåture.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den er gal med Albert igen
Kommentér på:
Den er gal med Albert igen

Annonce