895 visninger
|
Oprettet:
Hunden spiser afføring {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Min lille hund spiser andelort hver gang vi går tur om søen
Det er - rent ud sagt - skide irriterende, og han reagerer hverken på ryk i snoren, godbidder. distration eller verbal kommando så snart han har funden en lort. Han trækker i snoren indtil han ikke kan få vejret og hoster og hakker bagefter.
Han spiser ikke hundeafføring, men går også gerne i kattebakken og finder afføring der (det forebygger vi dog ved at stille bakken højere op, samt at "rydde op" efter katten med det samme.)
Gode råd er påskønnet =)
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 433
Min Zille gjorde det, da jeg fik hende som 3 mdr., og med kattebakke var det ikke morsomt!
Men badeværeset, hvor kattebakken står, er på 1. sal, så der blev sat børnegitte for trappen. Kattene kunne komme op, men ikke Zille. Har dog måttet tage op til flere kattelo... ud af munden på hende! Bwdr.
De vokser fra det, Zille gjorde ihvertfald.
Noget andet er, at de altid vil rulle sig i det mest ulækre. Altså hunde! Man kan ikke andet end elske dem.
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 222
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 151 Svar: 1.003
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Svar: 1.063
jeg aner ærligt talt ikke hvorfor hun gør det, men jeg prøver da at forhindre hende i at snacke i bæ-buffeten, men hun er sgu hurtigere end lynet nogle gange...:-)
nogle mennesker har sagt at det kunne være fordi de indeholder et eller andet hun mangler, ved ikke lige hvad det skulle være...da jeg går ud fra at det fodder hun spiser indeholder alt hvad hun behøver...
min egen teori er at de smager godt... ( for hunde...:-)
Hunden spiser afføring