922 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Tandpine"
Tandpine
Av av og atter av! De sidste 3 dage (specielt om aftenen og natten) har jeg haft den mest ulidelige smerte. Er næsten 100% sikker på at det er en visdoms tand som er ved at komme frem, men kan det ...
Av av og atter av! De sidste 3 dage (specielt om aftenen og natten) har jeg haft den mest ulidelige smerte. Er næsten 100% sikker på at det er en visdoms tand som er ved at komme frem, men kan det ...
Skrevet af: Line - 20. jan 2014
Tandpine
Godaften :) - er der nogle der har gode råd imod tandpine? Min kæreste har rigtig meget tandpine. Har i nogle gode fif? Vi ringer til tandlægen mandag, så han kan få den tand fixet. Møz.
Godaften :) - er der nogle der har gode råd imod tandpine? Min kæreste har rigtig meget tandpine. Har i nogle gode fif? Vi ringer til tandlægen mandag, så han kan få den tand fixet. Møz.
Skrevet af: Gagnam'savner sin himmelhund. - 17. jun 2012
Spar penge på din forsikring
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
Gnubber med poten på snuden.
Øget drikkelyst.
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.788
At den bliver aggressiv overfor andre hunde.
aug 2015
Følger: 5 Følgere: 8 Emner: 43 Svar: 1.215
Kan ikke ligge hovedet ned
Vil ikke spise
Vil ikke have tyggeting den plejer at ville
gnubber poterne på munden
aggressiv ved berøring af mund / piv ved berøring af mund.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.596
det meste er mega drikkelyst og så muler hun hen af tæpper ... er liiidt arrig, men ikke meget ...
der er tidligere taget diverse blodprøver, og tallene var da fine (sukkersyge, levertal osv), den øgede drikkelyst er noget hun har haft tidligere, uden det helt er lykkedes at finde ud af hvorfor, men hun har fået fjernet nogle tænder, og så har hun slid i hofterne ... Lige efter tandoperationer og Cartrophen for hofterne synes jeg drikkelysten aftager LIDT, men dog lidt ... Lige nu er den MEGA stor, så jeg msitænker irritation/smerter ... må nok en tur til Dr Dyr
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 106 Svar: 6.046
feb 2011
hun viser ikke noget åbenlyst ...
jun 2007
Er hendes nyretal tjekket?
Hvor gammel er hun nu?
feb 2011
hun er 9½ ... de 3 ting der er med hende er en Anaplasmose der jo altid ligger latent ..hun har dårlige tænder, fået fjernet flere af 2 omgange, men sidst de blev set efter var de resterende fine, kan igen ikke huske hvornår det kan sagtens snart være 3/4 år siden ... og så har hun slid i hofterne hvor hun med ½ års mellemrum får Cartrophen, og jeg har en formodning om at der bliver kortere mlm hun får behov ...
men hælder nok pt til tænder, må afsted ...
jun 2007
Tandpine