{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

Foder single protein {{forumTopicSubject}}

Tog et par foderprøver i går. Har jo ikke selv hund, så det bliver godt givet til King herinde fra.

Nå men, spørgsmålet er ang, at kalde et foder for single protein, når der er både and, lam og lever protein i det? Der står ikke, hvilket dyr lever er fra, måske det tilmed er fra et fjerde dyr?

Min opfattelse af single protein foder, at der kun er protein fra ét dyr i.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder single protein
  • #1   29. dec 2020 Nej, det er ikke et single protein - det er fejldeklareret.
    Hvis det er single protein, ville der kun være and i, eller lam. Ikke begge dele smiley
    og der bør også stå hvilket lever protein det er.

• #3   29. dec 2020 Takker for svar smiley det var også det jeg kom frem til.

Tror faktisk jeg sender en mail til dem, der laver foderet. For det er da helt forkert det der.
    Allergi venligt, tja tjo, muligvis, medmindre det er en proteinkilde hunden ikke tåler.

• #4   29. dec 2020 Hvis det der er deklareret som “forarbejdet lammeprotein” er hydrolyseret, så er det jo spaltet nok til, at det ikke tæller. Og hvis leveren er fra and, så er det jo teknisk set single protein.

Hvis du skriver til dem, kan du så ikke lære dem at stave til protein også? smiley

• #6   29. dec 2020 Protin "sidelæns grinende emoji.

Næ hov, jamen så er det jo single? For protin er jo ikke protéin smiley smiley eller ikke, for det vides stadig ikke, fra hvilket dyr leveren kommer fra

Edit. Det ER jo single protin foder, det står jo kun en gang smiley

Kommentér på:
Foder single protein

Annonce