{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Hvad er hun en blanding af ?! {{forumTopicSubject}}

Jeg ved at Laura er halv Mops og hendes mor er foxterrier gadekryds...
Men det irriterer mig at jeg ikke ved hvad moderen er krydset med....
Noget jeg dog studser over er at hun er brindlet/tigret.. Hun ligner en stor D/S Gårdhund, bare med forkerte farver... Hun ser større ud på billederne end hun er i virkeligheden...

Er der andre hunde end Muskelhunde og Fransk Bulldog er kan være brindlede ( Ikke af de store racer )
Moderen vejer ca 10 kilo, så det kan ikke være en af de store racer...

Så , kom med et bud smiley

Se moderen her :

http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=9192

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er hun en blanding af ?!
  • #1   4. aug 2007 Møffe vejer 11 kg, og er ½ shar pei, så tror godt det kan være en mellemstørrelse hund.
    Ved ikke lige hvad den mest ligner. Men måske den (ud over foxterrier) er blandet af flere forskellige racer?

• #2   4. aug 2007 Nu spørger jeg nok dumt - men dem som har moren ved de ikke hvad hun er blandet med?

• #3   4. aug 2007 Michelle - Mente nu også de helt store hunde.. smiley .. Tror også at moren kan være en blanding af måske lille og mellem hund...

Christina H - Nej, undrede mig også... Jeg spurgte hvad moderen er så sagde de bare foxterrier og noget andet.. De vidste det ikke... ??

Hvad med en blanding af Staffordshire Bull Terrier ?! ... Har siddet og kigget lidt på moderen...
    Kunne hun ikke ligne en spinkel en og der kommer foxterrieren ind.. !?
    Passer jo meget godt vægtmæssigt....

• #4   4. aug 2007 En boxer kan da også have den farve, og det kan evt. være et led længere ude.

• #5   4. aug 2007 Det var osse den første der faldt mig ind, men så synes jeg bare hun virkede for spinkel og for spidssnudet. Men hun kan selv godt have arvet mest fra foxterrieren.

Mente ikke lige i størrelse GD, men sådan en god mellemstørrelse. Møffe er shar pei/lhasa apso og vejer som sagt 11 kg.
    Så det jeg mente var, at den godt kan have været noget større end en fransk bulldog

• #6   4. aug 2007 Vibeke E - Mente også incl Boxer, de går også ind under molosser så er vel et eller andet sted også en muskelhund smiley

Michelle - Foxterrier og GD smiley ... Håber jeg ikke.. Men jo, fangede godt hvad du mente smiley

• #7   4. aug 2007 Altså nej det håber jeg sørme heller ikke *GG*

Men som Kennel Landseergården osse skriver, kan farven jo sagtens komme fra noget længere ude, så Lauras morfar/mormor ikke var så stor. (så måske der laaangt tilbage alligevel gemmer sig en GD *GG*)

• #8   4. aug 2007 Hej Stine.Ja den er svær,der kan jo være en del hundracer i din hund,da det ser ud til moren er en flot rundkørsel.Farverne og udssenet på hunden kan komme fra led langt ude tiptip oldemor osv.Mit gæt på moren er Svensk gårdhund,Great dane,mynde ????? ja det er sgu svært, søde.Men dejlig hund er den.

Kommentér på:
Hvad er hun en blanding af ?!

Annonce