vræl, støvmideallergi = må ikke sove {{forumTopicSubject}}
i sengen...
Bertram har fået støvmideallergi og skal derfor til at sove i stuen (sammen med Gustav, ingen forskelsbehandling, det ville være synd for Bertram).
Vi har tænkt os at købe et børnegitter så de ikke føler sig helt udelukket. Ville det være en god ide hvis jeg sov med dem i stuen en nat eller to eller skal det bare være en "cold turkey"? så vi ikke rigtig gør noget og bare ser an hvordan det går.
Er der desuden nogen der ved om det ville være skadeligt at give dem en dyne de kan putte i.
Det er jo sengen der indeholder flest støvmider, men i en vasket dyne med betræk kan vel ikke gøre skade eller hvordan? Ved I det?
Venter spændt på jeres svar!
jan 2006
Følger: 36 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 152 Svar: 1.328
bliver nødt til at smutte men kommer tilbage og læser hvad i har skrevet!
feb 2007
Følger: 41 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 440 Svar: 3.743
okt 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 657
jul 2006
Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 24
Victor er også allergisk overfor husstøvmider. Han har aldrig været i sengen eller møblerne men sover nu bare inde i stuen. Han havde en dyne at sove i i starten men den har jeg også taget fra ham da han blev ved med at klø sig. Også selvom jeg vaskede og luftede den ofte...
jan 2006
tina v: hm tror vi forsøger og hvis han bliver ved med at klø må han jo så desværre vænne sig til at sove uden.
jeg er spændt på om de tager det pænt eller om de holder os vågne ½delen af natten. er lige ved jeg tror de overrasker mig og ikke reagerer
jul 2006
Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 24
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
jan 2006
Karina: min kæreste har allerede spurgt dyrlægen om hvad der sker efter en evt. vaccine og hun mente ikke det ville være hensigtsmæssigt at lade ham sove i sengen igen da symptomerne så fik større chance for at komme igen. så iflg. vores dr.dyr er det ud af sengen "for good", desværre.
vræl, støvmideallergi = må ikke sove