{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

vræl, støvmideallergi = må ikke sove {{forumTopicSubject}}

i sengen...
Bertram har fået støvmideallergi og skal derfor til at sove i stuen (sammen med Gustav, ingen forskelsbehandling, det ville være synd for Bertram).
Vi har tænkt os at købe et børnegitter så de ikke føler sig helt udelukket. Ville det være en god ide hvis jeg sov med dem i stuen en nat eller to eller skal det bare være en "cold turkey"? så vi ikke rigtig gør noget og bare ser an hvordan det går.
Er der desuden nogen der ved om det ville være skadeligt at give dem en dyne de kan putte i.
Det er jo sengen der indeholder flest støvmider, men i en vasket dyne med betræk kan vel ikke gøre skade eller hvordan? Ved I det?
Venter spændt på jeres svar!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vræl, støvmideallergi = må ikke sove
  • #3   3. aug 2007 ja det var nemlig det jeg tænkte på. men hvis vi vvasker dem regelmæssigt og tit nok håber jeg ikke det er et problem. så kan de i hvert fald hygge sig med at putte sammen i dynen.

bliver nødt til at smutte men kommer tilbage og læser hvad i har skrevet!

• #4   3. aug 2007 jeg har også sat gitter for min seng og givet mine en kold tyrker, og de sagde et bjæf og siden har der ikke været noget...

• #5   3. aug 2007 Støvmider dør ved 60 grader, så hvis du kan finde dyne/pude til ham/dem, der kan tåle at blive vasket på den temperatur, skulle der ikke være problemer ved at lade ham sove i noget sengetøj. Og så hader de desuden frisk luft, så luft ud så ofte som muligt, og hæng gerne vuffernes sengetøj ud til luftning. Så skulle han da være godt beskyttet :o)

• tina v
    tina v Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 24
    #6   3. aug 2007 Hejsa...
    Victor er også allergisk overfor husstøvmider. Han har aldrig været i sengen eller møblerne men sover nu bare inde i stuen. Han havde en dyne at sove i i starten men den har jeg også taget fra ham da han blev ved med at klø sig. Også selvom jeg vaskede og luftede den ofte...

• #7   3. aug 2007 tak for svarerne, skal ud og købe et børnegitter i morgen. og så er der ikke andet for end at komme igang.
    tina v: hm tror vi forsøger og hvis han bliver ved med at klø må han jo så desværre vænne sig til at sove uden.
    jeg er spændt på om de tager det pænt eller om de holder os vågne ½delen af natten. er lige ved jeg tror de overrasker mig og ikke reagerer smiley

• tina v
    tina v Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 24
    #8   3. aug 2007 ja, Victor var helt ligeglad. Vi har ikke noget gitter, så han kommer lige ind og kigger en gang imellem...

• #9   3. aug 2007 Misja har da støvmide og pollen allergi og hun sover i stadigvæk i min seng og i tykke tæpper :o)

• #10   3. aug 2007 ...skal lige siges, at hun har gennemgået et allergi vaccine program, så hun nu er 100% symptoom fri. så der er heldigvis en behandling med gode chancer og gode resultater.

• #11   4. aug 2007 Lise: fnis, vi har ingen børn smiley men det så du selv jo :o)

Karina: min kæreste har allerede spurgt dyrlægen om hvad der sker efter en evt. vaccine og hun mente ikke det ville være hensigtsmæssigt at lade ham sove i sengen igen da symptomerne så fik større chance for at komme igen. så iflg. vores dr.dyr er det ud af sengen "for good", desværre.

Kommentér på:
vræl, støvmideallergi = må ikke sove

Annonce