{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Bold i bungee {{forumTopicSubject}}

Hvor finder man bold i en bungee trækkesnor UDEN pels, men hvor bolden er mindre end en tennisbold?

Jeg har pimple ball bungee fra tug-e-nuff, som angiveligt skulle være Ø5 cm, men den er lige lidt for stor til Umi. Hun vil hellere tage fat i snoren.

Føler jo efterhånden jeg har gennemgået alt (og tak, Crazy, for at få mig hooked på flying-dogz...) - kunne sagtens købe det hun har på Jamie's Toys.. men jeg synes godt nok det er svært at vurdere, hvordan boldene er i virkeligheden.

Her er det bare rart med personlige erfaringer. Hvad er jeres allerbedste bungee bold legetøj? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bold i bungee
  • #1   25. okt 2020 Taliban havde den lille kong.

Dette med at de gallere tager snoren end bolden er der mange hunde der gør.
    Det har vist ikke noget at gøre med, hvor stor eller lille bolden er.
    Men man kan godt vende det og lære hunden at tage bolden i stedet for snoren

• #2   25. okt 2020 Er der piv i den, Anni?
    Og ja du har ret, det handler nok også om at jeg skal have vænnet hende til at tage fat i bolden. Jeg ved godt, at det kan være en tendens mange hunde har. Jeg har dog et andet stykke legetøj fra tug-e-nuff med samme bold, som hun heller ikke tager fat i, men jeg har andre små bolde på alm. snor, som hun gerne vil. Så nogle gange tror jeg simpelthen også de bliver for "store" og tunge.

Og det er jo forskelligt fra hund til hund hvad der virker, men alligevel dejligt at høre hvad andre har gode erfaringer med, så tak for det smiley

• #3   25. okt 2020 Det var da så lidt smiley Er bare glad for det ikke kun er mig der går amok i udstyr haha smiley

• #4   25. okt 2020 Haha det er slemt, tror som sagt det er en sygdom, den er vist meget smitsom smiley

• #5   25. okt 2020 Nej, der er ikke piv i den, det er en ganske almindelig Kong Classic med snor - den her

Og nej, man skal aldrig gå ned i udstyr. smiley
    Og jeg er det perfekte offer, når der er de store udstillinger går jeg som regel altid shop amok. smiley

profilbillede
  • #6   25. okt 2020 Sia har en baby kong (den lyserøde) med snor, hjemmelavet.. Det er hendes yndlings! Hun elsker den! smiley Mon ikke man kan få en mini til Umi smiley

• #7   26. okt 2020 Den lille af de røde som jeg har lagt et billede af er meget lille.

• #8   26. okt 2020 Men de lyserøde er endnu mindre smiley

• #9   26. okt 2020 Ja, det er de, men jeg synes altså at de kan blive for små........

• #10   26. okt 2020 Men hun søger jo netop en lille bold til en lille hund smiley

• #11   26. okt 2020 Den bold der hedder planet dog raspberry Ball er lille bitte og lækker blød. Kan bl.a. fås til legetøjet hos Jamies toys

• #12   26. okt 2020 Hjemmelavet kong i snor.. sætter I så snoren på "tværs" igennem? Hun har faktisk den allermindste kong (tror jeg) og den er godt nok lille, men ville være perfekt til sådan et legetøj smiley

• #13   26. okt 2020 Det er jeg glad for du siger, Randi! Har netop købt pelslegetøj hos Jamie's med raspberry bolden, så jeg tænker at hvis den bare er perfekt størrelse og gørelse må jeg købe hendes bungee snor med den bold i smiley

• #14   26. okt 2020 Mine til tøser bider også hellere i snor end i det stykke med pels og bold smiley Og der er bolden mindre end en tennisbold, så jeg tror bare, at det er sådan de helst vil smiley

• #15   26. okt 2020 Clinton vil hellere bide i rebet end i bolden. Jeg har taget konsekvensen og bruger ikke bolde til ham men flettede fleecereb og bidepøller smiley Det er nemlig FEST for Clinton. Jeg tænker at man skal lytte til sin hund når det handler om belønning smiley

• #16   26. okt 2020 Hjemmelavet kong i snor.. sætter I så snoren på "tværs" igennem?

Du trækker snoren igennem, binder en knude på snoren, som er større en hullet i toppen af Kong'en, men lille nok til at den kan komme op i Kong'en. Og knude i den anden ende, selvfølgelig.

• #17   26. okt 2020 Jeg har også en der gerne vil bide i rebet, men bruger ofte noget med bold alligevel, fordi det kan kastes og fordi det åbenbart er ret fedt at ruske legetøjet og slå sig selv i hovedet med bolden (har ikke selv testet det).

• #18   26. okt 2020 Håber det ok jeg spørger: Hvad er årsagen til at hunden skal lære at bide i bold i snor istedet for et tov fx?

• #19   26. okt 2020 Mette - jeg er sådan set enig med dig, Umi er bare ikke helt så tændt på bidepøller som hun er på de bold-ting jeg har smiley så det er lige med at finde det der fungerer for hunden, som du siger.

Jeg må prøve mig frem med en hjemmelavet kong i snor. Ville egentlig gerne lave den med bungee snor, bare fordi jeg synes det er ekstra lækkert smiley

A-S: jeg bruger bold i snor fordi jeg bedre kan kaste det, og fordi hun er mere tilbøjelig til at ville komme tilbage med bold. Jeg synes man kan bruge det til mange ting, som du ikke nødvendigvis kan med et tov.
    Grunden til at jeg ikke bruger fx fleecetov er simpelthen bare fordi jeg ikke har et smiley

• #20   26. okt 2020 Du kan også købe Kong, hvor der er snor i. Mine er købt færdige.
    Jeg skal prøve at se Talibans ting igennem, hvis jeg stadig har hendes Kong må du gerne få den.

• #21   26. okt 2020 Hvor er du sød, Anni smiley de Kong med snor jeg fx har set i maxi zoo er nemlig ret store og ikke umiddelbart så gode til belønningsleg.

• #22   26. okt 2020 Haha Randi, det gør Quila også. Det er åbenbart det fedeste at pine sig selv

• #23   26. okt 2020 AJ - nu fik I jo TVUNGET mig til at gå ind på Jamies toys... Der er jo adskillige ting derinde, man umuligt kan undvære!! Onde jer!!! smiley

• #24   26. okt 2020 smiley smiley smiley

Det er vanedannende!

Det eneste er, at meget af det alm. er ret stort til Umi, men hun pelser altså legetøjet til små hunde! Der ryger seriøst store totter af lammepelsen hver gang, og det oplever jeg ikke med andet pelslegetøj?
    Det bliver jo så ikke aktuelt med dine smiley

• #25   26. okt 2020 Mine de store pelser også (pels)legetøjet, hvis de selv får lov at have det smiley
    Og så har jeg en lillebitte én på vej, så der får jeg nok brug for noget i Umi-størrelse til den første tid smiley

• #26   26. okt 2020 Funke, hvorfor mener du, at små hunde skal have småt legetøj?
    Lad dem dog have stort legetøj, hvis de gerne vil have det.
    Taliban var en lille fis på 3,8 kg og hun elskede store ting.
    Hun havde blandt andet en krokodille der var næsten tre gange så stor som hende selv, det var hendes yngling.
    Hun havde en fodbold og et stort bideskind fra mine Maller og hun elskede store kødben. Sådan nogle små ben gad hun ikke.

• #27   26. okt 2020 Anni jeg tror du har misforstået - jeg mener belønningslegetøj til træning. Der kan nogle af de "almindelige størrelser" godt blive lige rigeligt voldsomt nok nogle gange, sådan rent teknisk ift. legen og hendes greb.
    Almindeligt legetøj, gerne, der skal hun da bare hygge sig med det hun vil have smiley

Karina - ja på en eller anden måde kan hun simpelthen få det pelset selvom hun ALDRIG får lov at ligge med det selv... det er simpelthen et talent. Men synes ellers det er fedt der også er noget i mindre størrelser.
    Uhhhh hvor spændende altså. Du må da gerne hviske lidt sladder videre smiley

• #28   26. okt 2020 Ok, så har jeg misforstået. smiley

Kommentér på:
Bold i bungee

Annonce