{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

falsk drægtig {{forumTopicSubject}}

Hvor lang tid efter en løbetid kan en tæve blive falsk drægtig?? - og kan de monstro blive det allerede efter første løbetid??? -Undrer mig bare over at alle tøjdyrene for tiden ligger oppe i Trøffels kurv, og hun SLIKKER på dem, i stedet for at bide og flå i dem, som hun plejer. Hendes løbetid sluttede først i juni...

Ikke fordi det er en alarmerende opførsel - bare ren interesse, som jeg ikke lige kan læse mig til!!

-Og lige et bonusspørgsmål: er det i Odense, eller Ålborg Zoo man må have hunde med??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  falsk drægtig
  • #2   29. jul 2007 Hej Rie det er somregelt to måneder efter de bliver falsk drægtige...så det passer meget godt med hendes opførsel.

• #3   29. jul 2007 Det kan godt lyde somom hun er falsk drægtig. Det passer med tidspunktet også.

• #4   29. jul 2007 Det er da temmelig sikkert en falsk drægtighed. Det passer jo også fint med de 63 dage efter sluttet løbetid smiley

Mht. zoo's må du i hvert fald have hunden med i ålborg smiley Ved ikke med odense - men tjek det da op på deres hjemmeside smiley

• #5   29. jul 2007 jep den er rigtig, hun er falsk drægtig... er heldigvis lige stoppet hos min, ellers lå hun også i kurven, med alt sit legetøj, hun gemte det under tæppet...
    hun gemte også sin mad, det har hun aldrig gjort før... der kunne også komme mælk ud af hende..
    nu er hun heldigvis sig selv igen, hun var sku lidt underlig da det var...

• #6   29. jul 2007 shanti er falsk drægtig med mælk i babserne..det er efter hendes 1. løbetid smiley

• #7   29. jul 2007 hehe, hun opfører sig da heldigvis helt normalt smiley

• #8   29. jul 2007 hmmmm... hvis hun nu er falsk drægtig - kan det så have en sammenhæng med fældning og manglende lyst til at spise morgenmad????? - nogen der har oplevet det?

• #9   29. jul 2007 Ginne:

Synes at have hørt at man kun må have hund med i zoo ét sted i dk.... Og det er nok Ålborg så... Så nu vil jeg så undersøge sagen nærmere, så vi an få en lille tur derop...:-)

• #10   29. jul 2007 bella fik mad som hun plejer, men spiste ikke ret meget, og gemte noget i stedet... men alt det er stoppet nu...

• #11   29. jul 2007 Du må i hvertfald i ålborg - ved flere herinde tidligere har skrevet om deres dejlige ture med hunden i zoo der oppe smiley

• #12   29. jul 2007 Nu har jeg 7..9..13 aldrig haft en hund, der har været falsk drægtig, men en tæve, der har hvalpen fælder som regel, så vil ikke mene at det er unormalt

• #13   29. jul 2007 Har nok skrevet det lidt forkert... Det er ikke fordi hun ikke har lyst til mad.... Hun har bare ikke lyst til lige præcist MORGENMAD i sin skål. Plejer at give det meste af morgenmaden i skålen og den sidste del i en "terning", og hun plejer at være ellevild for begge dele - men de sidste par uger har hun kun gidet terningen.... Appetitten sådan generelt fejler skam intet...

Men det er måske bare noget hormonelt - eller også er det bare fordi hun synes at mad i madskålen er for kedeligt... don´t know.... Hun er ellers sund og rask, og opfører sig riiiiimeligt normalt:-)

• #14   30. jul 2007 Luna var falsk drægtig efter alle 4 løbetider (2 gange efter den 3. løbetid)

Hun spiste meget uregelmæssigt i de perioder.. Nogle dage spiste hun morgenmad og ikke aftensmad, andre dage omvendt. Andre dage igen spiste hun slet ikke..

Det var meget op og ned. Hun var utrolig deprimeret...

Og derfor valgte jeg at få hende steriliseret.. Jeg havde overvejet det længe, men da hun så fik 2 falske drægtigheder efter 3. løbetid, så var beslutningen taget.

Det bedste jeg nogensinde har gjort.

• #15   30. jul 2007 Her til morgen har hun klynket og gået rundt og flyttet på tøjdyrene - og normalt piver hun slet ikke - og tøjdyrene får ikke normalt den nænsomme behandling... Jeg har fjernet dem alle, og i øjeblikket vandrer hun rastløst rundt og kigger efter dem - så er også ved at være ret sikker på at det er falsk drægtighed... - men ved nu ikke om hun har mælk??

- Vi har sådan set fra starten været enige om at hun skulle steriliseres, da vi ikke skal avle på hende, og fordi jeg frygter livmoderbetændelse (det fik min barndomshund - og var lige ved at miste hende).... - Hvis hun nu også vandrer rundt og er trist - så er vi da helt sikre på, at det skal ordnes - men det må vi jo lige snakke med dyrlægen om, når hun snart skal op og have et lille prik:-)

• #16   30. jul 2007 Luna fik ikke mælk i sine falske drægtigheder. ..

Blot huske at I ikke skal få hende steriliseret før midt mellem 2 løbetider.. så ca 3 mdr efter løbetiden sluttede.. Der vil hun være på "toppen" rent hormonelt:-)

• #17   30. jul 2007 Det vil jeg så huske på:-) - men det bliver nu nok først efter næste løbetid - får lidt travlt her de næste par måneder - og er en frygtelig hønemor, så jeg vil sørge for at jeg kan være hjemme ved hende et godt stykke tid efter hun er opereret!

• #18   30. jul 2007 Jeg var hjemme i de 10 dage, der gik fra hun blev opereret og til stingene var taget.. Og tro mig, jeg er em meget stor hønemor *g*

Kommentér på:
falsk drægtig

Annonce