{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund løber efter scooter og cykler
  • #1   28. jul 2007 er han nemme at holde i snor ?

• #2   28. jul 2007 Det må være samme princip som de gjorde i 'mig eller hunden' forleden da hunden skulle ha' afledt opmærksomheden fra forbipasserende hunde.....

Som Bine siger , lade hunden ha' opmærksomheden på dig. Med godbider til at starte med, så du er meget spændende og knallerten ikke er ...
    Tror det skal gøres mange gange..

• #3   28. jul 2007 Linne M -

Ja, det program har også også set... Meget smart.. Den var jo helt sindsyg den hund når bilerne kom.. sådan en lille hund ikke ?!

Tricket i det halsbånd er at hunden skal vide at vandet 'kommer fra dig' ... Når det sprøjter skal man samtidigt sige 'nej'..
    De er bare mega dyre de halsbånd... op mod de 1000 kr, så jeg ville nok prøve den billige løsning først smiley

• #4   28. jul 2007 Den blev sgu ikke skræmt

• #5   28. jul 2007 kontakten mellem jer og jeres hund er meget vigtig, I skal træne det med godbider eller bold. Hund skal også lære NEj kommandoen, som i kan træne hjemme i stuen med god bider. Når der komme en cykel så hav en god bid eller bold i hånd, snak med hunden og husk at ROSE den når det går godt.

• #6   28. jul 2007 Hej søde.Det gør min den store han hund også.Dum vane.Det er ikke blevet bedre af at unge mænd har gasset op lige foran ham med deres scotere,når han har stået bundet ved købmanden....Fortæller ham at det er nej,lang tid inden den kører forbi,bevar focus på hunden indtil den er væk også ros godbid ros.Det har hjulpet med en træksele til Kashmir,den går ind under forbenene,men han har stadig sine flip.Det må osse være en høj lyd for den,sådan en scooter.

• #7   28. jul 2007 Theis og Trine..

Ved ikke om det er den model..

Var i et program på animal planet hvor 1 dyrlæge, 1 hundeadfærdsterapeut og en til ( kan ikke huske hvad han var ) Som forslog halsbåndet..
    Der kom ikke en stråle vand ud, bare en pift forstøvet vand ud på undersiden af halsen på den..
    De brugte fjernbetjening til..

• #8   28. jul 2007 Nå ja glemte lige..

Sugar-Daddy: Snob,Tavlerytter og har ladehunde!! :

Fordi den blev overrasket.. Der var intet skræmt at spore i dens kropssprog..

Kommentér på:
Min hund løber efter scooter og cykler

Annonce