{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Midlertidig plejefamilie
  • #1   26. aug 2020 Altså, for et menneske? I så fald ved jeg en del om emnet smiley

Hvis det er en hund, ved jeg ikke noget, men har da et par bud på fornuftige ting, der bør være på plads smiley

• #2   26. aug 2020 Det er heldigvis "bare" for en hund og ikke menneske smiley

• #3   26. aug 2020 Det tror jeg umiddelbart ikke er et problem, hvis der lige kan skabes noget kontakt inden så hunden kender plejefamilien, skal det nok gå smiley

• #4   26. aug 2020 Jeg har haft min hund i pleje hos en kollega i 2 måneder. Der var dog ingen kontrakt. Men det ville jeg gøre, hvis det blev nødvendigt at få en anden end hende til at passe hunden.

Der ville stå nøjagtig dato for pasning og hvem der står for hvilke udgifter, hvad der skulle ske ved akutte tilfælde mm.

• #5   26. aug 2020 Vi har ikke en helt præcis dato for hvornår det skal slutte, vi skal renoverer en masse i huset og det kommer an på hvordan det går.
    Det har ikke lykkedes at finde en god lejlighed hvor vi må have hund med, så vi har takket ja til en hvor hund ikke er tilladt da vi har en lille søn der ikke skal være i huset mens vi renoverer.
    Jeg bliver dog i huset indtil vi finder en plejefamilie til Monty. smiley

• #6   26. aug 2020 Jeg har været "plejemor" en del gange efterhånden.

Og det er forgået sådan at mig og ejer har lavet en skriftlig aftale, både for min sikkerhed og ejers om hvordan og hvorledes det har skulle foregå, i tilfælde af sygdom osv. og så er har der bare været en fornuftig dialog.

• #7   26. aug 2020 Jeg tænker at det er praktisk at få skrevet ned, hvem der afholder udgifter til foder, dyrlæge, træning m.m. Hvem der sørger for at forsikringen er gyldig (plejefamilie skal stå som hundens besidder, selvom du stadig er ejer), og hvad proceduren skal være i tilfælde af sygdom og skader.

• #8   26. aug 2020 #6 Hvordan er det egentlig hvis hunden ødelægger noget i hjemmet, dækker ansvarsforsikringen egentlig eller?

ikke at jeg tror det ville ske men kom bare lige til at tænke på det.

• #9   26. aug 2020 Nej ansvarsforsikring dækker ikke hos “besidder” en pension eller en plejefamilie er forsikringsmæssig besidder.

• #10   26. aug 2020 Ja okay jeg har nu heller ikke oplevet at han ødelægger noget men det er da godt at vide smiley

Kommentér på:
Midlertidig plejefamilie

Annonce