Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny herinde
  • #1   1. aug 2020 Formentlig fordi du intet har skrevet om hunden, hvilket en del foretrækker. smiley

• #2   1. aug 2020 Jeg har afvist fordi der stortset intet er skrevet om hunden..

For mig virker det som det ikke er ens egen hund når man ikke har skrevet om den smiley

• #4   1. aug 2020 For lidt tekst.
    Men når du har brugt tid på at lave denne tråd, tror jeg, at du også bruger tid på, at lave en "bedre" profil, så jeg har budt velkommen smiley
    Velkommen til smiley

• #5   1. aug 2020 Jeg kigger aldrig i galleri, og har aldrig forstået behovet for hverken at “søge optagelse” eller afvise folk smiley

Man kan være medlem herinde, uden at ens hund er “optaget”. Eller uden overhovedet at have en hund. Så skid hul i det, nyd din hund og deltag i trådene i stedet smiley

• #6   1. aug 2020 For lidt tekst, men sød vaps smiley

• #7   1. aug 2020 Tak for svar begge to.

• #8   1. aug 2020 Begge to? smiley

• #9   1. aug 2020 Overså en besked smiley
    Ville udfylde mere men fik ham lige hjem idag. Så kan ikke udfylde meget mere endnu. *hides face* smiley

• #10   1. aug 2020 Velkommen .... smiley
    Ja ... det er ikke nemt at skrive ret meget , når man ikke har haft hunden mere end et par timer .... Men sød ser den ud smiley

• #11   1. aug 2020 Så er den stemt ind smiley
    Jeg har heller ikke forstået det galleri system med afstemning, stemmer og dyster. smiley Hvad skal det overhovedet gøre godt for?

• #12   1. aug 2020 Kan man stadig de der dyster?

• #13   1. aug 2020 Er glad for at nogen kunne se omkring lidt mangel på info lige nu smiley
    Det skal alt sammen nok komme!

• #15   2. aug 2020 Det er jeg virkelig taknemmelig for. smiley Vi er bare så lykkelige og spændte. Forstod ikke lige afvisningen.

• #16   2. aug 2020 Enig med A og AG, jeg forstår hellere ikke, hvad det slal gøre godt for, synes at det er noget barnagtig pjat. smiley

• #17   2. aug 2020 AG hvorfor skal alt være alvorligt? det gør godt for humøret ihvertfald mit

prøver ihærdigt at holde udfordringerne igang men det er nu svært når mange brugere ikke har været herinde i 8-14 år...elsker sjove tråde og "røver-historier" livet i "hundested"

• #18   2. aug 2020 Rødtop, jeg kan heller ikke se noget fornuft i det, hellere ikke noget sjovt.
    Hvorfor er det lige, at andre mennesker skal synes at min hund er sød og dejlig?
    Det kan da være bedøvende ligegyldig hvad andre synes om min hund.
    Det er MIG, der skal synes om den og ikke alle andre.
    Jeg synes dette med at stemme hunden ind er ret så barnagtig.
    Noget i stil med dengang man var barn og skrev sedler om man skulle være kærester og så kunne man krydse af i ja, nej eller måske...

• #19   2. aug 2020 jamen Anni det kan da godt være jeg er lidt barnlig men er det egenlig så dårligt??? der er så meget at være urolig, ked af og frygte i verden af idag, så det er da hyggeligt med lidt barnlige glæder du kan da bare springe det over....(det gør jeg også når du kommer med "hårde" svar)
    så længe man erkender at det at have hunde er en seriøs og "voksen" sag synes jeg der skal være plads til lidt sjov også.

• #20   2. aug 2020 Rødtop, enig i at det at være barnlig kan være skønt.
    Og selvfølgelig har jeg også barnlige tendenser som til tider gør livet sjovere.

Men, hvis det munder ud i, at man bliver ked af det eller fornærmet og kræver en forklaring på, hvorfor andre ikke synes lige så godt om ens egen hund, som man selv, så synes jeg godt nok at man er ud i noget der er mere skadelig end glædeligt.

• #21   2. aug 2020 Rødtop
    Hvad med dem der har hunde der taber de fleste af udfordringerne? Tror du de har det sjovt?
    Jeg havde et galleri med min afdøde hund, hvor en person gav den en lav stemme og begrundede med at hun var så grim.
    ( det var nok mere pga vi var uenige i en debat)
    Men jeg blev rigtig ked af det, selvom jeg selvfølgelig godt ved det intet betyder, hvad andre mener om mine hunde.

Bare se TS der har oprettet denne tråd fordi hun ikke kunne forstå hvorfor folk afviste hendes lille nye hvalp

Jeg synes det er hyggeligt at folk har oprettet deres hunde herinde.
    Men alt det andet med udstemmer og udfordringer giver jeg intet for

• #23   2. aug 2020 AG har fået masser af udfordringer i tidens løb tabt de fleste, men jeg ved alle mine hunde er dejlige så mig gør det ikke noget.
    da vi startede herinde i 2009 var der sider med udfordringer nu er der som regel ingen eller en eller to startet af mig!
    Synes som sagt vi trænger til lidt harmløst sjov og dette bidrager da til det. Ane

profilbillede
Kommentér på:
Ny herinde

Annonce