{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

Hunde bliver teenagere {{forumTopicSubject}}

Ja, de fleste herinde vidste det jo nok i forvejen, men nu er der simpelthen forsket i det, og forskningen viser, tadaaaaaaaa, at hunde bliver umulige teenagere, når hormonerne rammer smiley

https://nyheder.tv2.dk/2020-05-13-din-hund-kan-blive-en-trodsig-teenager-viser-forskning

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde bliver teenagere
  • #3   13. maj 2020 Altså, af alle ting at forske i smiley Jeg troede egentligt, det var almen viden, men det er det åbenbart ikke smiley

• #5   13. maj 2020 Åh ja, helt klart!

• #6   13. maj 2020 Jep we know smiley det kan være skide hårdt at have teenager hanhund, det er sgu nogle lange perioder hvor det går op og ned, hold kæft hvor er det fedt når vovse når ud på "den anden side" smiley

• #7   14. maj 2020 For rigtig mange af os er det jo gammel viden smiley Men jeg synes det er virkelig godt når der kommer noget mere videnskabeligt der underbygger at hunde (dyr i det hele taget) ikke bare er 'maskiner'. Man kan håbe at den viden lige så stille flyder ud i samfundet så det måske kan 'redde' nogen teenage hunde fra at blive alfarullet, bidet i øret eller idømt 2 døgns nulstilling i en mørk hesteboks ....

• #8   14. maj 2020 Alle mente, at Mille forsøgte, at tage min plads i flokken, da hun var omkring 8 mdr.

Nej, vi har ikke faste pladser, hun er bare teenager smiley

"Det er nu du skal passe på, det er nu hun ser dig som det svageste led"

Det var sq op af bakke.

Men jeg ville give min højre arm for, at få den tid tilbage. Hun var skide irriterende og sjov på samme tid smiley

• #9   14. maj 2020 Ja vi har en her hjemme ! smiley

profilbillede
  • #10   14. maj 2020 Umiddelbart en meget meget sød teen-ager smiley
    ...ud fra billedet at dømme smiley

• #11   14. maj 2020 Sådan en har jeg smiley Han er p*sse irriterende, men også alt alt for sød.

Ufatteligt hvad der bruges penge til at forske i... Men det er selvfølgelig super godt, hvis det kan hjælpe med at dræbe den sejllivede alfa-myte! smiley

• #13   14. maj 2020 Skye har lige haft en længere periode, efter hun har været i 1. løbetid, hvor det var som om, at alt pludselig var faldet på plads. Hun var pludselig supernem at træne, kunne en masse, som jeg ikke kan huske at have lært hende etc. En drømmehund.

Men så vågnede jeg op til det her, for et par dage siden. En af de dage, hvor hun ikke kan huske sit eget navn, og mener man åbenbart godt må ligge og gnave gren, ved siden af min hovedpude, når jeg sover ... Så jah, hun er tilbage i teenagermode igen igen smiley
    Men jeg har fået et glimt af de vov hun bliver, og teenagenykkerne er jo meget søde, det meste af tiden smiley
    Hun bliver et år på lørdag smiley

Nårh ja, sengelampen bag hende, havde hun så flået ud af væggen også, uden jeg har opdaget det, hvornår, er ikke godt at vide ... At den så er megagrim, og jeg aldrig selv er nået til det, er en anden sag, nu har jeg da en bedre undskyldning, for at købe en ny smiley

profilbillede
Kommentér på:
Hunde bliver teenagere

Annonce