{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.547 visninger | Oprettet:

Hvad ønsker I og super lækre hundeting {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg opdagede pludselig at jeg har flere penge end forventet og selvfølgelig tænkte jeg så straks på, hvad jeg skulle bruge dem på til Mille (hvad ellers, right? smiley )..

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre hvilke lækre ting I går og venter på at købe/drømmer om at købe til jeres vuffer(e)?

Hvis I ligger inde med viden om sindsygt lækre hundeting i form af feks dækken, sele, kurv, huler.. Ja bare Alt til vovsen som er ekstra lækkert, så del det endelig i denne tråd!

Bliver altid så inspireret af sådanne tråde og finder super lækre ting som Mille bare MÅ ha!

.. Og JA! Jeg har måske lidt en shopping addiction når det kommer til hundeting smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ønsker I og super lækre hundeting
  • #1   3. maj 2020 De eneste ting jeg pt har fundet jeg ønsker mig er disse

Mille er HELT pjattet med lammeskind og vælger primært at ligge sig steder hvor der ligger et - har afprøvet (har i alle hendes kurve, i hendes bur, på sengen og i sofaen efterhånden for at please madammen) Så et rigtigt godt og flot skind ville bestemt være lækkert smiley

https://www.hooked4pets.dk/shop/new-zealand-faare-26523p.html

Cave bed (halvt hunde hule og donut kurv til selv store hunde) - Vi har en i forvejen og Mille ELSKER den!! Hun bor nærmest i den! Men den er desværre udsolgt indtil midt juni..

https://www.collaredcreatures.com/collections/cocoon-dog-beds/products/grey-deluxe-comfort-cocoon

Går lidt og overvejer om jeg skal købe sådan en cave bed i stedet for den ovenstående.. Bestemt lyder den lækker, også med memory foam!

https://www.hooked4pets.dk/shop/snoozer-cozy-cave-26628p.html

• #3   3. maj 2020 Har også luret MEGET på deres dækkener fra canelana!! De er SÅ lækre.. Tror desværre bare jeg kommer til at vaske dem i stykker mht ulden fordi hun bliver SÅ beskidt på maven i regnvejr feks! Tror desværre ikk de kan holde til så meget vask (næsten dagligt i vinter perioden har jeg vasket mine back on track dækkener og de holder faktisk ret flot efter to sæsoner på den måde)

Hjemmesiden med kurven havde jeg også tænkt jeg ville ha fra, men læs lige på trustpilot.com inden du bestiller, det er ikk ligefrem tillid man får til siden når man læser de indlæg! Siger det bare så du går ind med åbne øjne smiley Men de ser virkelig lækre ud også er det SUPER fedt at man selv kan vælge fyldet og mellem så mange looks! Jeg endte med ikke at turde bestille derfra alligevel..

• #6   3. maj 2020 Kathrine, sabros memory foam kurv er da endnu dyrere end de fleste cloud 7? :s Har nemlig selv luret på begge dele.. Leder du efter aflang firkantet kurv, donut eller? Er efterhånden ekspert i kurve.. Memory foam eller almindelig?

• #8   3. maj 2020 Kathrine, hvis du er til memory foam (måske hunden ville bruge kurven mere hvem ved) kunne denne måske være et bud?

https://www.megapetshop.dk/shop/hundeseng-fantail-snug-38795p.html?gclid=Cj0KCQjwtLT1BRD9ARIsAMH3BtXhtZ-FKOuVHiXxAkEim0Kyt8tTuJY1SpoZ_G1IEZallvEkvtULag0aAgnPEALw_wcB

Ellers så sys jeg da egentlig der findes pænt mange madrasser i mørkegrå både i memory foam og almindelige som er stilrene.. Men hvis du vil ha kvalitet, så er prisen jo oftest også derefter.. Og der er MEGET forskel på de lidt billigere kurve VS de dyrere synes jeg.. Men altså, jeg skrev med en herinde som havde købt på padsforall.de og hun var fint tilfreds og havde ikke haft bøvl men man skal jo så bare vide at det KAN ske.. Så må man jo vurdere om den risiko er værd at løbe..

Ellers er der også labbvenn, men de er bestemt ikke billigere..

https://www.luxvuf.dk/collections/hundesenge

Her har de nok flere af dem du søger i stil kunne jeg forestille mig (og kvalitet)..

• #11   3. maj 2020 Hvis man vil shoppe igennem, kan jeg anbefale, at man får en hund som man kan træne med. Så løber man aldrig tør for ønsker smiley

Fx nye bukser med zip-off, et par Salomon støvler i mesh, en ny boldkanon og noget smart indretning til bilen, så sporpinde, solafskærmning og dækkener ikke vælter rundt i en stor pærevælling.

• #12   3. maj 2020 14 dages pensionsophold for 5-6 hunde, så familien kan komme en tur til Slovenien til EDS20 i oktober. Hvis det ikke bliver aflyst. Vi har ikke været afsted i længere tid siden 2011, da vi kørte til Provence.
    Jo og så nogle wellnesstæpper fra Klausen Import. Det er det eneste vores hunde bruger. Halsbånd, snore osv har vi. Noget er 20 år gammelt og fungerer upåklageligt.

• #15   3. maj 2020 Jeg ønsker mig en kurv fra A og T salg på Facebook smiley
    https://www.facebook.com/groups/1521077584882807/?ref=share

Derudover kunne Thea godt bruge en ny cavebed.

Jeg ønsker mig en gåvogn så Baby kan komme med på længere ture!

Og så skal Thea have et halsbånd fra collar of sweden på et tidspunkt smiley

• #16   3. maj 2020 Hvis Coco og jeg ikke vidste hvad vi skulle bruge penge på, skulle jeg have noget mere Fjälräven tøj og Coco skulle have:
    - kurv, skåle og evt halsbånd fra cloud7
    - rejsetæppe fra LuxVuf
    - hurtta dækkener en masse!
    - trimning hver måned af en prof (pt får hun det nødvendige hver 3.måned)
    - Nyt bilindlæg til hund
    - en ny bilsele

Og sikkert meget mere, men reelt mangler vi jo ikke noget smiley
    (måske et rejsetæppe ville være praktisk, men jeg synes de er enormt dyre, dem jeg er stødt på)

• #17   3. maj 2020 Kathrine - prøv at kigge på hundesenge/kurve fra MiaCara, de er ret pæne synes jeg smiley har dog ingen erfaring med dem

• #18   3. maj 2020 Jeg har bestemt ikke det store shoppe gen, men den ene af mine hundesnore er gået i stykker, så jeg skal have købt mig en ny. Det har jeg skulle i et stykke tid nu, og en eller anden dag får jeg vel også taget mig sammen til at bestille en hjem. Den gamle er dog ikke så i stykret, så den ikke kan bruges, den er bare upraktisk. Der har bare været andre udgifter, der kom først.

Ellers har jeg, hvad jeg skal bruge til hundene, men et par nye vetbed ville da være lækkert.

• #19   3. maj 2020 Sofia, Pinewood Dog Sport (den nye version) har genial ryglomme! Jeg har jakken, og den er ret ok. Jeg kunne ønske mig nogle flere lommer, men den fungerer.

Hurtta vesten har jeg også, både den gamle og den nye version. I begge har jeg fået syet en kile i ryglommen, så der kan være en 650 g apport og lidt legetøj. Den vinder på at være så let, at man kan bruge den om sommeren, men den taber på at lommerne ikke er optimale. Jeg har også fået sat trykknapper i både ryg- og sidelommer. Pinewood har lavet en ny version af deres vest, med net i ryggen og den store ryglomme. Den kunne godt vinde over Hurtta.

Generelt synes jeg at Fjällräv er lidt opreklameret. I forhold til prisen, er holdbarheden alt for ringe smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.051
    #20   3. maj 2020 Jeg ønsker mig en rigtig hundebil med specialbyggede bure og plads til træningsgrej smiley Den er bestilt og er forhåbentlig snart færdig hos ombyggeren smiley

Det næste på listen er et hus med en kæmpestor indhegnet have. Det må nok vente lidt smiley

Jeg kunne også godt bruge en stak Siccaro-måtter til bilen, men det er jeg simpelthen for nærig til, så drengene må nøjes med vetbeds smiley

• #21   3. maj 2020 Hundeting hmmm...... Det skulle lige være en cave-bed med en whippet i. Er det for meget smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#22   3. maj 2020 Staffordshire - Nej, det er faktisk for lidt! Du skal have en cavebed med TO whippets i smiley smiley

• #23   3. maj 2020 Haha en skønne dag, håber jeg smiley
    Pt må jeg kun have en hund på martriklen, men det skal da forsøges at lave om smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#27   3. maj 2020 Staffordshire - Det lyder som en rigtigt god plan, men du kan lige så godt skaffe tilladelse til tre smiley

• #29   3. maj 2020 Dejligt at høre jeg ikk er den eneste der bruger Mange penge på hunde ting og udstyr til hund og ejer smiley Men hey, de fortjener da helt sikkert også at blive super forkælet smiley

• #30   3. maj 2020 Hvis vi må være urealistiske så vil jeg gerne havde en photizo dims men damn den er dyr...

Jeg vil gerne havde en pet tutor.. også dyr og kan ikke købes i EU...

Jeg gad godt havde en ny cykel gerne lad så jeg kan havde hund og en masse skrammel med.

Et trænings spring der kan klappes sammen.

Mere realistisk så bliver det nok til en ny karte, en kølevest og en stor kegle smiley

• #31   3. maj 2020 Naa Eva ikke 3 stk, for så må alle andre i afdelingen også have 3 stks hunde, og Pt har en del af dem vist nok i en smiley

• #32   3. maj 2020 Hundene (og jeg) ønsker os et sted på landet, med et par indhegnede hektar - med skov, sø, bakke, mus og forhindringer/aktiviteter i naturmaterialer smiley

Mere realistisk får de nok snart et par nye kurve. De har nogle store ovale i kunstlæder, som egentlig er ret fine, og som de bruger en del, men jeg vil gerne have "noget andet". smiley

• #33   3. maj 2020 En masse tøj fra Revolution Race, især deres jakke med lomme på ryggen. Måske bare hele shoppen?
    Siccaro dækken og en Hurtta drizzle coat.
    Et fuldt sæt fra Dog Copenhagen med halsbånd, sele og snor i orange smiley

Og så en maasse tug toys. Har forelsket mig lidt i Kehu og deres farverige ting smiley

• #35   3. maj 2020 Det er faktisk rigtig kedeligt, jeg har ikke rigtig nogle ønsker til Tucker pt..

Kigger vi lidt tilbage, så ville jeg virkelig gerne have Hurtta rainblocker til ham - som jeg så købte. Så kom de med den flotte blå Monsoon, som jeg også købte, for 2 regnjakker kan man da godt bruge! smiley Begge er jeg SÅ glad for.

Det sidste ønske var et blå Dog Copenhagen halsbånd, i samme serie som hans air sele og det har jeg også fået købt.. Så pt. er jeg lidt tom for ønsker smiley

• #36   3. maj 2020 Jeg ønsker mig en lækker kickbike, gopro kamera, lækre trailsko, samt nye Løbesko m. pronation, dækkener fra sofadog, fuldt agility og hoopers udstyr til haven, samt flere penge der kan gå til endnu mere hundetræning smiley

• #37   3. maj 2020 De sofadog dækkener ser også lækre ud!

• #38   4. maj 2020 Jeg ønsker mig en trænings vest, med plads til legetøj mm. smiley Jeg har luret lidt på dogcoach..

• #39   5. maj 2020 Mit næste indkøb i kategorien HUND er en ordentlig MTB så jeg kan få kørt noget mere med Zahir næste sæson.. Dertil kommer noget mere sikkerhedsudstyr til mig, og nogle gode sokker til hunden, og muligvis en sele med mere refleks.
    Derefter står et Go Pro Hero 8 højt på listen - også i kategorien HUND, da jeg virkelig gerne vil lave noget mere sjov med videoer på vores ture i skoven. Har også overvejet sådan en drone der kan følge én automatisk, men de skulle ikke være helt lovlige at bruge alle steder..

En ny træningsvest, og overgangsjakke til hundetræning, muligvis DogCoach. Nye vandrestøvler, gerne et par Hanwag Grünten, så jeg kan gå godt på de lange ture vi tager i skoven. Nye Fjällräven bukser, både af varm og kølig slags så der er til hele året.

Et Siccaro-dækken til Ainu, så begge drengene er fri for at få heldragt på til træning når det står ned i stænger.. To Siccaro tørremåtter ville også være lækkert - en til bilen og en til lejligheden.
    En Zero DC Short sele i specialmål til Zahir, så han ikke behøver gå rundt med en sele der er alt for lille.. - Det er nok den der bliver købt først når det kommer til stykket.

Åh ja, og så ønsker jeg mig et ikke-alt-for-stort hus med en dejlig, stor naturgrund, samt en mindre stålhal med betongulv og indlagt dræn smiley
    En ford transit i den lange model uden alt for mange kilometer på tælleren er også på ønskesedlen. Det hele i kategorien HUND smiley

• #41   6. maj 2020 Bil og have smiley

Jeg har simpelthen så mange spring, kegler, felter, targets, rallyskilteholdere, telte, apporter, tunneller og legesager etc - jeg kunne starte en hel hundeskole smiley så prøver ikke at købe mere af den slags, for de fylder meget i min kælder. Det ville være så dejligt med en have at sætte det ud på, eller egen bil at smide det ind i og køre afsted til hundeklubben og selvtræne.

Det seneste jeg har købt er en “click and treat” maskine.

• #42   7. maj 2020 Har lige her til aften købt dette nye køle dækken og bandana.. Det skulle kunne holde sig køligt i op til 5 dage plus det skulle virke tørt på ydersiden (stoffet udenpå) selvom det køler.. Glæder mig virkelig til at få det afprøvet smiley Sys de andre jeg har bliver utroligt hurtigt tørre og derfor ikke køler ret længe når det er meget varmt..

https://www.hooked4pets.dk/shop/hunde-koelejakke-aqua-18941p.html

https://www.hooked4pets.dk/shop/koele-bandana-aqua-22531p.html

Fik også lige købt en helt masse andet (som altid hehe)

• #43   7. maj 2020 Jeg har et halsbånd fra den serie, og det er absolut det bedste køle"redskab" til hunde, jeg har haft.
    Jeg var jo fx massivt skuffet over hurrtas kølevest, som drypper, bliver mega hurtig tør og hunden bliver bare varm på ryggen monster hurtigt..
    Men det halsbånd vi har derfra lægger man i vand til det ikke kan suge mere og så klemmer man det lige let, så det ikke drypper og så holder det sig netop køligt i flere dage og uden at dryppe med vand. Rigtig godt:)

• #44   7. maj 2020 Jeg kan ikke se det halsbånd?

• #45   7. maj 2020 Prøv at søge på:

Køle Halsbånd Aqua CoolKeeper i farven ROSES

Det er præcis det, jeg har smiley

Kommentér på:
Hvad ønsker I og super lækre hundeting

Annonce