{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Hunde og planter {{forumTopicSubject}}

Mine kære 2 prinsesser kan ikke lade mine planter/blomster være når jeg planter ud.
Har prøvet at give baller og taget dem i det.

Ved godt at det ofte er i leg, men det bliver da til en slat penge i den sidste ende.

Det er ikke en udfordring jeg har haft med mine tidligere hunde. Har haft hund hele mit liv.

Nogen der har et godt råd til hvordan jeg kan sikre at have et par blomster i mine krukker til sommer?

Bedste Påskehilsner ??


Lokale nyheder i Silkeborg
Vores-Silkeborg.dk kan du tjekke alle lokale nyheder samlet ét sted.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde og planter
  • #1   9. apr 2020 Hegn... masser af hegn smiley

    Sten var storslem til at æde planter, grave højbede op mm da han var lille. Jeg hegnede hele skidtet ind og ventede et par måneder... da hegnet kom ned, havde han glemt at det var sjovt at ødelægge planter og havde i stedet fundet andre ting at lave i haven


  • #2   9. apr 2020 Pas på de ikke kan være giftige hvis de får ædt dem! Flere planter og planteløg er giftige nemlig..

  • #3   9. apr 2020 Her hegner jeg også ind, når jeg har hvalpe og unge hunde, som synes det er sjovt, at grave i krukker og som opdrætter sker det jævnligt smiley

    Jeg har med min yngste tæve haft rimelig succes med ikke at hegne ind, men at lade en lav bred krukke stå uden beplantning og med jord i, det har næsten virket, det er stort set kun den hun har gravet i smiley

    Jeg har en del giftigt planter i haven og erfaringsmæssigt er det ikke dem, de vælger at tygge i, jeg har selv smagt på en del (tosset jeg ved det) og mange af de giftige smager bittert og grimt, sikkert også når man er hund.

    Det er denne krukke som er hundenes, og det er min egen Tilla, som står i den, hun er opkaldt efter planten (Pulsa)tilla, kobjælde. Det var nemlig sådan en der stod i den første krukke hun ryddede smiley


    profilbillede
  • #4   9. apr 2020 Her kan jeg glemme alt om planter. Unge hunde nupper alt hvad de har adgang til.
    Derfor er haven opdelt i en hundedel og en menneskedel. Så slipper børnene også for at træde i noget træls under leg.
    Mine hunde har adgang til have alene hjemme, så derfor skal den være helt sikker for dem at være i.


  • #5   10. apr 2020 Tak for jeres gode råd Dette blev min løsning indtil videre. Havde en rest af trådhegn fra da jeg hegnede haven ind.
    God påske ?? til jer alle 2 som 4 benet. ??


    profilbillede
Kommentér på:
Hunde og planter

Annonce