{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

hej. {{forumTopicSubject}}

Nå jeg syntes lige at jeg vil fortælle jer alle sammen, at jeg har haft Ursus til salg. Og der har også været henvendelser på ham..............men når det er kommet tæt på så kan jeg simpelthen ikke skille mig af med ham. Så han BLIVER. Og det har jeg det selv rigtigt godt med. Jeg ved ikke hvordan jeg har kunnet lade mig overtale til bare at prøve. Sikke noget rod. Nå men sådan er det. I vil ikke se flere anoncer med ham :-). Min dejlige hund.
Hilsen Joan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hej.
  • #1   18. jul 2007 Ja det er jo det. Jeg fatter som sagt heller ikke at jeg har ladet mig overtale til at prøve. Det har på et tidspunkt påvirket famileien lidt. Vi har ikke været helt enige, men Ursus er min hund. Så han bliver.

• #2   18. jul 2007 er glad for at høre at du lader ham blive :o) men har os den holding, at når man anskaffer sig en hund, så skulle det gerne være så gennemtænkt at den bliver til den dør..

• #3   18. jul 2007 Jeg kan ikke lade være med at tænke:

Får den det nu godt, hvis nogle i familin ikke vil have den der (Ellers var den vel ikke sat til salg)

• #4   18. jul 2007 Joan: jeg havde også besluttet mig for at Bolette skulle omplaceres, men da jeg stod midt i det - dvs. aflevere hende tilbage til opdrætteren, da brast mit hjerte. Det kunne jeg simpelthen bare ikke. Så skidt da med om hun ikke bliver den avlstæve jeg havde håbet på - hun er helt unik og har så meget andet at tilbyde med sit dejlige sind.

Men det er altså først når man står med kniven for struben, det går op for en hvor meget en hund betyder for en. Troede jeg kunne bare lige gøre det - men nej - heldigvis vandt hjertet.

• #5   18. jul 2007 Synes så osse det er noget andet når det er en tæve der skulle bruges til avl. Så har man jo tiden, lysten osv, så ombestemmer man sig og beholder den, ændres der jo ikke noget for hunden.
    Normalt er det jo manglende tid, flytning eller hvad ved jeg der er årsagen, og vælger man så alligevel at beholde den, har man jo stadig ikke tid nok (eller hvad nu grunden var).

• #6   18. jul 2007 Håber at han får et godt og blivende hjem resten af sine dage hjemme hos dig... :o)

Kommentér på:
hej.

Annonce