351 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Falsk drægtig Falsk drægtig

Hejsa og god formiddag..

Jeg vil blot dele mit stille hjeret suk med jer her til morgen..

Misja er så trist og deprimeret

Min ellers altid glade, sprælske og aktive hund ligger bare der og ligger, når vi er ude går hun stille og tungt det meste af tiden........ kun lige når der kommer en anden hund liver hun lidt op.....for en kort stund

Hun der ALTID er helt fremme i poterne..... altid her ørne fremme og ikke KAN gå i almendeligt gå-tempo men SKAL trave.... allerhelst løbe lidt

Nu vil hun ingenting

Ikke spise

Ikke lege

Kun ligge så stille...... gerne putte sig tæt ind til mig og sutte lidt på min tommelfinger som hun gjorde da hun var helt lille hvalp

Det er så hårdt at sidde og se på

og forandringen kommer så hurtigt og er så voldsom og meget modsat af hvad mit lille pus ellers er til dagligt

Jeg er jo nok blevet forvent med at der ingenting er efter hendes løbetid

Denne gang var hendes 4. og kun den første gang hade hun det på samme vis..... i hele 55 - 60 dage og det er lang tid... ikke at have sin gæve lille glade og livlige turbo-tøs i

Undskyld mit hjerte suk

Det blev vist også lidt langt

For pokker hvor er det "let" at fortælle andre om falsk drægtighed hos deres tæver... og så svært når det er ens egen

Knuss
Karina og en trist Misja..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Falsk drægtig
  • #1   26. maj 2005 Karina - Det var da trist at hører, håber for jer at det går hurtigt over denne gang.. Knus Mette..

• #2   26. maj 2005 Karina, prøv at tale med Besse. Jeg ved at man kan få nogle blomsterdråber, der kan hjælpe på problemet. Og dem har Besse forstand på.

Ellers prøv og kig på www.biodyr.dk Der står noget om det...
    Her er en pdf-fil.. Det er bioremedie 7.....
    http://www.biodyr.dk/bioremedie.pdf

• #3   26. maj 2005 Mette - tak skal søde *S*

Belinda - det vil jeg da så gøre, jeg har ellers ikke rigtig haft troet på at sådan noget virkelig kunne virke..... Jeg prøvede nogle dråber i mod stresse fra netop Bente Iversen da Misja var mindre og meget usikker og syntes ikke rigtig jeg kunne mærke nogen posetiv forandring...... Måske det er andreledes nu hvor hun er voksen og problemet er et andet ;o)

• #4   26. maj 2005 Karina.

Trine havde også falsk graviditet - vi fik noget hos dyrlægen hun fik i 5 dage og så var det overstået!
    Næste løbetid gav vi ende igen en kur - og det var sidste gang hun har fået noget (4½ år siden) og hun har ikke haft problemet siden.

Ellers holder vi tomlen op her

• #5   26. maj 2005 Karina, Jeg har hørt gode ting om dråberne her de seneste dage, og skal prøve dem på Gilbert, da han stresser sig selv, og er meget usikker...
    Jeg håber virkelig at de virker...

• #6   26. maj 2005 Karina - tusind takker... det Trine fik, var det det som hedder Galastop (eller sådan noget lig.) ?

Belinda - jeg håber bestemt også de virker for jer - for Gilbert..

• #7   26. maj 2005 UPS - KARIN - selvfølgelig - undskyld ;o))

• #8   26. maj 2005 (link fjernet)

Her er hvad der blev skrevet om det i går.

• #9   26. maj 2005 Okay Belinda og tusind takker........... det kan se ud til at andre omstændigheder dengang Misja var hvalp måske gjorde sig gældende, siden der ikke rigtig var nogen virkning...

• #10   26. maj 2005 Ja, jeg håber i hvert fald at de med Besse guidning kan hjælpe for os....

Der skal jo også træning til...

• #11   26. maj 2005 Jeps Belinda - ved du hvad der er årsag til at han stresser sådan - eller har han altid gjordt det?

• #12   26. maj 2005 Han har altid haft let til at stresse..

Altid været lidt nervøs, men nu er jeg blevte træt af det..

Han har heller aldrig villet have folk inden for døren, hvis han ikke kender dem, og gør af folk vi møder på trappen..

Udenfor er der ikke noget, der tager han selv kontakt til menneker, og vil gerne snakke med dem....

Og man vil jo gerne have at alle mennesker kan se hvilken guldklump det er man har ikke?

• #13   26. maj 2005 Jow - det vil man netop gerne *S*

Det er også - tror jeg - med til at sænke deres livsudfoldelse og livsglæde når de har det sådan..... så det er godt du gør noget for at hjælpe ham og så bliver det også dejlig for dig - jer - at i ikke længere behøver at ærger jer ogver disse ting mere...

Jeg kryders SÅ mange fingre for jer så og VIL tro på at hjælpen er brugbar for Gilbert og jer ;o)

• #14   26. maj 2005 Takker mange gange Britta..

• #15   26. maj 2005 Karina, Tusind tak... For overfor alle dem han kender er han jo evigt hengiven..

Så bare han ville acceptere andre folk.. Han behøver sq ikke elske dem, bare han ikke æder dem....

• #16   26. maj 2005 Åh Karina. Sådan er Mille også næsten for tiden. Det er dog ikke så slemt denne gang.

Jeg giver dig fuldstændig ret. Det er rigtig hårdt, især når de normalt fiser rundt i hele huset som en skoldet skid.

Jeg håber Milles snart er ovre. Heldigvis lader det ikke til at Mille har det så slemt som jeg troede. Hun er bare rimelig doven når vi er hjemme, og så er hun træt, men så snart vi er ude af huset, så kommer der fart over feltet.

Kommentér på:
Falsk drægtig

Annonce