{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Jubii for forsikring :) {{forumTopicSubject}}

Jeg vil bare lige slå et slag for sygeforsikringer smiley

Vi står jo med Nando, som har brækket kæben den 5/7 og jeg må indrømme at det løber op, alle de dyrlægeregninger *gg*

Regnede lige sammen idag hvor meget der indtil videre er blevet brugt af likvide midler, for at få ham lappet sammen smiley Indtil videre ligger prisen på 14600 kr, og det er ikke engang enden. Han skal have skiftet sin forbinding hver 2. dag under narkose, og af det mangler vi minimum 5 gange i narkose over den næste 1½ uge... Det koster ca 700 kr pr gang, så det kommer jo oven i de 14600, så det er 18100 (hvis min hovedregning ellers er korrekt). Derudover kommer div. røntgenoptagelser, for at se hvor langt bruddet er kommet + div tandbehandlinger om 1 mdrs tid smiley

Vores sygeforsikring dækker 80% - selvrisiko op til 22000 kr og alt derudover (dvs de 20% + selvrisiko + ud over de 22000) dækker den anden hunds forsikring smiley

Så JUBIIII for sygeforsikring og den lovpligtige. Ellers havde vi da siddet i gæld til halsen smiley

Så sørg endeligt for at få sygeforsikret jeres hunde, for det løber skisme hurtigt op smiley

Knus Cemile smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jubii for forsikring :)
  • #1   17. jul 2007 Ja, jeg er også ovenud lykkelig for min *S*

God bedring med Nando

• #2   17. jul 2007 rené: ja, det betyder bare SÅ meget, at man kan koncentrere sig 100% om at få hunden rask igen, uden at skulle bekymre sig om den økonomiske side af sagen smiley

• #3   17. jul 2007 Hvor dejligt at i trods alt ikke skal bekymre jer om pengesagerne osse, men kan "nøjes med" at tage jer godt af stakkels Nando.
    Hvordan går det egentlig med ham?

• #5   17. jul 2007 Jep, Luna blev også forsikret for et godt års tid siden.. Og den er allerede brugt en gang..

Hvordan går det med den bette fyr?

Og fortsat god bedring

• #6   17. jul 2007 Michelle: det går fint smiley Han har fået en lille infektion omkring hullet (eller hvad man skal kalde det) hvor sonden går ind + noget hudirritation, så han har kløet sig helt vildt meget. Så dyrlægen idag besluttede at vi måtte komme den hudirritation til livs, så derfor skal han have skiftet forbinding hver 2. dag, og de første par dage hver dag, så han kan få luftet ud. Det betyder jo så også at de skal lægge ham i narkose hver dag nærmest smiley Det er lidt noget hø, men sådan er det. Pt ligger han fuldstændig udmattet efter narkosen og snorker smiley Men det hele ser fint ud ellers. han er på smertestillende og antibiotika, og han har ikke tabt sig, så vi er ved godt mod smiley

Helle K: ja, nu var jeg der ikke selv da det skete, men puuh, alt det her er bare frustrerende. heldigvis er vi hjemme næsten hele tiden, og når vi ikke er, så kan min veninde tage ham smiley

• #7   17. jul 2007 Dejligt at høre at det går fremad, trods alt :o)

Fortsat god bedring

• #8   17. jul 2007 Åh det lyder godt.. Jeg håber at I kommer den kløen til livs..

Og at han fortsætter med at hele...

• #9   17. jul 2007 Michelle og Jeannette: Jo tak smiley og vi skal nok komme kløen til livs smiley Vi fik også ros for at han tog det hele så godt smiley Dyrlægen sagde at, han helt sikkert ville komme ud af alt det sonde/narkose/dyrlæge happengut, som en hel hund smiley Altså ingen psykiske mén smiley det er ellers det vi har været mest bekymret for, men med ros og opmuntring kommer man langt smiley

• #10   17. jul 2007 Ih det lyder bare godt:-) Ja jeg kan huske der var snak om tab af nogle varige tænder..

• #11   17. jul 2007 Lyder godt. Kunne forestile mig det kræver en ret stærk psyke, når han skal alt det igennem.
    Han er vist en tapper lille hund ham Nando

• #12   17. jul 2007 hvad søren er der dog sket med den lille hund???? er han blevet kørt ned????

men dejligt det går godt....

• #13   17. jul 2007 Jeannette: Ja, han mister nok en tand eller 2 efter dette, men nu får vi at se. Det kommer vist meget an på hvordan kæben vokser sammen igen.

Michelle: Ja, han er helt utrolig smiley han er glad så længe vi giver ham opmærksomhed smiley Han er vist også begyndt at vænne sig til klinikkerne. han pev slet ikke idag, da han blev stukket smiley

• #14   17. jul 2007 Hmm, det kunne være at man skulle få sygeforsikring til Mickey...

Har kun den lovpligtige...

• #15   17. jul 2007 Jeanett: ja, det kan helt klart betale sig smiley Vi har selv hos dyrekassen Danmark, men andre steder tilbyder de dem også smiley Mener bare at dyrekassen er det sted hvor de dækker det højeste beløb smiley

Kommentér på:
Jubii for forsikring :)

Annonce