løbetid ??? {{forumTopicSubject}}
Hej, min hunhund,som fik hvalpe i februar har fået løbetid,---men hanhundene er OVERHOVEDET ikke interesserede !! De plejer at være der allerede inden løbetiden,--vi plejer at have div. hanhunde,der går tur foran vores hus,--men nej--hun har lige været i samme have som en hanhund ,det var dag 9 og 10--ingen interesse og hun bløøøøder,hun blevet insemineret for 1/2 år siden på dag 9 og 11,og hanhundene var der hele tiden,--hun er også psykisk anderledes i denne løbetid,det virker som om hun ikke har det særlig godt,men hun spiser og drikker fint---er der nogen der har oplevet det samme---min dr. dyr er selvfølgelig taget på ferie--lige nu hvor jeg gerne ville have spurgt hende--æv.
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
aug 2004
Følger: 46 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 2.048
jeg var lige inde på netdyredoktor,og checke symptomerne,men det er intet, der matcher,selv lugten af hendes udflod er som den plejer---min mand mener at det er en slags udrensning efter fødslen og at hendes krop heller ikke er parat til en ny drægtighed-----hendes pels er slet ikke blevet i orden endnu efter fødslen,den er først ved at vokse frem nu.
løbetid ???