{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Hjemme igen fra Sverige . {{forumTopicSubject}}

Såå er jeg lige kommet hjem . .
tog afsted Torsdag . .
er tootalt smadret . . giider ingenting .

var på udstilling deroppe i Tvååker .
2 dage ,

Fredag fik vi 10 spark i røven såå vi har sku ondt . . *GGG*

Lørdag blev Lillebror Bim ( bedst i modsat ) . .
tæven vandt hvilken den ikek skulle have gjordt men sådan er det jo .
skal lige siges jeg var afsted med en der har Tibetansk Spaniel .

vi boede oppe ved den Kennel hun har hundene fra .
ooog det var en kanon god oplevelse . . jeg har været der før i en weekend meeen der var det ikke lige så hyggeligt som det var denne gang .
de havde lige fået en lille forsigtig lidt stresset 1 årig tæve hjem hvis ejer var ved at blive blind såå hun ville af med hende mens hun var så ung .
jeg var total viiild . . ooog . . uuuh hun var deeeejlig ud af de maaaaange hunde han har faldt jeg lige netop for hende der var kommet til dem dagen før vi kom .
det var såå hyggeligt deroppe vi sad rigtig inde i sofaen om aftenen med hundene overalt og oppe på os osv . . såå skønne hunde og kan næsten alle hundenes navne og der er maaange at holde styr på . . *GGG* .
hun havde dog maange knæk på halen det var så den dannede en kreds . såå hun ville nok aldrig blive udstillet . meeen var såå tæt på at snuppe hende med hjem hun gad også KUN lege med Kirstens ene hund . ;o)) ellers så er alle deres hunde rigtig deejlige . oog et suuper temperament . .
alle legede med alle der var slet ingen ting der hvilket jeg synes er overraskende da han har en del hunde . . alle går sammen . . og synes bare det er såå suupert . ;o))

nååh men ville da lige fortælle om min oplevelse oog hvordan det var gået os . . desværre ikk skii godt . .

Hvad har i andre brugt tiden på de sidste par dage .
sket noget spændene herinde ?! .. :o/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemme igen fra Sverige .
Kommentér på:
Hjemme igen fra Sverige .

Annonce