{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
280 visninger | Oprettet:

Nanna har det godt ;-) {{forumTopicSubject}}

Jeg hentede hende igår, hendes øjne var lidt hævede og der kom lidt blod ud sammen med betændelse, men som hævningen falder skal hun nok blive fin igen. Nu får hun øjendråber i 1 uge og så håber vi at hindbær øjne er et afsluttet kapitel smiley
Tak for opbakningen til jer alle smiley

Knuz fra os..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nanna har det godt ;-)
  • #1   25. maj 2005 Godt at hører at hun har det godt:)
    Luna har lidt det samme, tror jeg , hendes hedder kirsebær øje (Cherry eye), men mon ikke det er det samme. Det er heldigvis kun en gang imellem, så dyrlægen siger, at vi ikke behøves gører noget ved det:)
    Hilsen Vicky

• #2   25. maj 2005 Det er ikke det samme, hindbær øjne er når blinkhinden er nubret som et hindbær, cherry eyes er når det laver en slags bobbel i øjet som de skærer væk. Vi troede nemlig det var det samme i starten.

• #3   25. maj 2005 Okey, man bliver klogere hver dag:)
    Har aldrig hørt om hindbær øjne før, men det lyder ikke rart. Godt det er overstået.

• #4   25. maj 2005 Nanna - Bertram er inde for at få fjernet hindbær øje lige nu, men det er nærmest et stykke kød der er kommet op i øjet, det er tårekanalen der er poppet op, og man skærer kun noget af det væk, for ellers skal man dryppe øjet altid, det gjorer man før i tiden men ikke idag.. Så jeg tror at betegnelsen hindbær øje går under flerer ting med øjet...

• #5   25. maj 2005 Sludder jeg blander det sammen, den er god nok det du skriver, Tramsen har kirsebær øje.. ;o)

Kommentér på:
Nanna har det godt ;-)

Annonce