{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
372 visninger | Oprettet:

Newfoundlænder Buller *NYT* {{forumTopicSubject}}

Der har været en tråd tidligere ang. denne hund ,ville lige opdatere!!!!

Syntes i skal gå ind og læse kommentarene på profilen, specielt ejerens svar på tiltale om hvorfor hun har brugt hunden i avl, når den har HD E

Det er meget tankevækkende *LOOOOOL* Og totalt hjerneblæst svar.

Men ok havd syntes i?????

smil fra Christina......På krigsstien *LOOOOOL*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Newfoundlænder Buller *NYT*
  • #1   24. maj 2005 UPS link til profilen er her:

(link fjernet)

• #2   24. maj 2005 Jeg synes AT det burde være forbudt under DKK hunde at avle på andet end A og B hofter herhjemme

Jeg har hørt at "undskyldningen" går på at der så ikke er avelsmartriale nok herhjemme

men undskyld mig - SÅ MÅ AVLERE SQ BLIVE BEDRE TIL AT TAGE TIL ANDRE LANDE ELLER FINDE PÅ NOGET ANDET (lukke og holde op som avler feks.)......................

Jeg kender NÆSTEN KUN til ullykkelige historier, hvor div. avelige lidelser endten nedsætter hundens livsudfoldelse eller helt ender med en aflivning..

Og det er ikke i mine øjne godt nok som nogle gør, at smide lorten over i købers skød og sige de bare kan lade være med at købe - mange hunde kan ha dårlige gener gemt et par generationer tilbage og det er svært for mange at tænke så fornuftigt og vide så meget om disse ting..

Det BURDE være forbundet der går FORAN med disse ting så køber og sælger slet ikke står med nogen "lorte", hvis i forstår - men det hele er vist et temmeligt kontroversielt spørgsmål og jeg er sikkert ikke særlig god til at formulere mine tanker her..

Tænker bare på de hunde og mennesker der så hurtigt bliver knyttet til hinanden og så skal igennem så megen sorg pga. avelige lidelser som KUNNE undgåes ved at der blev sat hårdere ind med hårdere avls-restriktioner på ALLE racer - og så om nogle år og generationer kunne undgå så megen sorg.

Hmmm - det er sikkert noget rodet det jeg skriver her og jeg håber ikke nogen bliver trådt over nogen tær *S*

Knuser fra mig - der her tænker med mine føelser ;o)

• #3   24. maj 2005 Jeg fatter <b>SLET</b> ikke at folk kan finde på at avle med E-hofter, og da <b>SLET</b> ikke på <b>SÅ</b> stor en hund!!!!

Kommentér på:
Newfoundlænder Buller *NYT*

Annonce