HJÆLP... Er her nogen nu ? {{forumTopicSubject}}
Er her nogen nu der har lyst til at hjælpe mig.
Det er jo lidt svært at være objektiv når det er ens egne hunde og jeg jo kan kende dem i alle de udtryk de har på de forskellige billeder..
Men det jeg nu gerne vil bede om lidt hjælp til er om der var nogen der gad at kigge på mine billeder af Celeste og Balder og kommenter dem lidt altså om de synes man får et godt nok helhedsindtryk af hunden igennem de forskellige billeder, både udseende og hvordan de er. Og evt. hvorfor et billed man bedst kan lide.
Hvis der er nogen der får tid lyst og lejlighed må de endelig gerne kigge forbi og ligge en lille kommentar
På forhånd tak
henriette
okt 2004
Følger: 52 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.331
Jeg synes at man får et udemærket indtryk af dine hunde..
Du har det samme billede af Balder to gange...
Det er det, om du har som nummer et.. Og det synes jeg i øvrigt er det bedste..
Jeg synes også at det du har af Celeste som nummer et er det bedste..
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
maj 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 41 Svar: 213
Tusind tak for jeres svar. Ja jeg synes jo mine hunde er super dejlige og da jeghavde hørt andre snakke om at hvis man tabte udfordringer kunne det være pga. trælse billeder . Ikke fordi udfordringerne er så vigtige. Men tænkte lige jeg ville høre om mine så var helt forkerte altså billederne.
Men mange tak for hjælpen og jeg ved ikke lige helt hvad der er sket siden billed nr. 1 af balder er der 2 gange , må være et andet der er smuttet..
Endnu engang tak
Mvh
Henriette
HJÆLP... Er her nogen nu ?