{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

Skal vi tage hunden med?? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og er lidt i et dilemma... Mig og min kæreste har lejet en hytte på en campingplads (Farsø - Nordjylland) fra mandag til torsdag.
Vi kan bare ikke finde ud af om vi skal tage hunden med. Vi vil egentlig gerne have hende med.
Men hvad så hvis vi finder noget deroppe vi gerne vil lave og hvor hunden ikke kan komme med?
Er der evt. nogen der kender til noget sjovt man kan lave i Nordjylland hvor hun kan komme med?

Håber der er nogen der kan hjælpe lidt her...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal vi tage hunden med??
  • #2   10. jul 2007 Mine forældre tager i sommerhus oppe i nordjylland et sted i uge 29 .
    og de tager Choco og Kambei med siig . .
    men de tager også kun derop for at slappe lidt af fra det hele .

men synes da i skal tage hunden med også må i lade hver og tage de steder hen hvor i ikke må have hund med . . ;o)))

• #3   10. jul 2007 Selvfølgelig skal i da have hunden med - det er alligevel også for sent at få plads i en kennel nu..

• #4   10. jul 2007 Vi har mulighed for at få hende passet hvis vi vil... Hos mine forældre smiley

Men det er bare, hvis det nu bliver regnvejr alle dagene... så er det ikke så sjovt at være udendørs jo...

Men altså vi vil jo gerne have hende med smiley

• #5   10. jul 2007 Nå jamen så må i jo bestemme jer for om i er interesserede i at lave ting hvor i kan have hunden med eller ej ..

• #6   10. jul 2007 Kommer selv fra nordjylland, men er tilflytter til østjylland ikke fordi det er meget bedre smiley Der er mange ting man kan lade med sin hund overalt i landet, kommer jo an på ens interesser smiley Tue og jeg elsker at gå og kigge på naturen og særværdigheder og det er jo ikke noget problem at have hundene med der. De er altid med os over alt. Men er man til hygge tur, hvor i bare vil være jer to og nyde hinanden, så få da hunden passet. Er jo meget rart kun at ligge 2 i sengen nogen gange smiley

• #7   10. jul 2007 Ja vi skal jo bestemme os... men det er ikke så nemt... derfor spørgsmålet herinde smiley

Men tak for de gode råd...!! smiley Så må vi se hvad det bliver til... og håbe at vejret arter sig under alle omstændigheder smiley

• #8   10. jul 2007 det skal i da hvis i finder noget sjovt, kan den da sagtens være alene de få timer det tager, bare husk et tæppe/kurv hjemmefra og nogle legesager....så skal i nok få det hyggeligt c",)

• #10   11. jul 2007 Jeg ville tage den med - så må den jo bare være i hytten hvis i skal nogle steder hvor den ikke kan komme med...

Kommentér på:
Skal vi tage hunden med??

Annonce