hunde stunt! {{forumTopicSubject}}
Denne tråd er til tossede stunts, som hundene har lavet!
Idag tog vi på en tiltrængt tur til stranden. Jeg har skrevet opgave i en uge, og de har røv kedet sig.
For at komme på stranden, er der en lille bro, som føre over et moset område, inden stranden.
Hundene går fri, og tøffer frem og tilbage på broen. På et tidspunkt sakker Baby bag ud, og kommer løbende i fuld fart forbi mig. Han løber desværre helt ud til kanten, og direkte ind i mit ben. Han bliver KASTET ud i bladderet, og lander på siden. Klistret og ulækker Baby rejste sig, og lod som ingen ting! Så turen forsatte og vi havde stranden for os selv en lille times tid
- der bliver lige holdt øje med ham, om ham får ondt, i forhold til sin diskusprolaps. Men han virker heldigvis ikke påvirket.
Derudover har Thea nu 2 gange på 6 måneder, været ved at drukne sig selv.
Den ene gang, fordi hun faldt ned fra selv samme bro som Baby. Når hendes tøj bliver vådt og tungt, kan hun ikke selv komme op
Anden gang, havde min moster lånt hundene, og ville gå en tur ud til min mormor med dem. Det er en tur på 10 km langs stranden.
Hundene render løs og hygger sig.
Der kommer et sted ved stranden, hvor vandet løber fra klitterne ned i havet.
Melanie og Thea løber om kap, og Melanie springer elegant over, med Thea i hælene. Thea kommer bare aldrig over, og falder i det kolde vand. Vandet er dybt, hun kan kun lige bunde, og tøjet bliver drivvådt.
Min moster fisker hende op af vandet, får tøjet af hende, smider hende ind under jakken, og ringer efter mormor der kommer babu babu og henter dem
Mosters besked var "jeg gider ikke passe den hund mere, den er simpelthen for dum! Det er jo farligt for den!"
Kom med jeres hundes stunts!
Og del endelig billeder af de kære dyr
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 618 Svar: 3.633
Men Ellie er nok den klammeste golden retriever jeg har mødt.
Nytårsaften var vi til golden træf. Ca 20 hunde! Der var en lækker mudderpøl alle hundene på skift havde pisset i. Ingen så meget som overvejede at rulle sig..
Altså på nær Ellie. Der var en dreng som råbte se lige den klamme hund der kommer løbende.. Ja det er så Ellie i en nøddeskal. Hun gik dog forleden ind i en lygtepæl fordi hun har så travlt med alt muligt andet.
maj 2015
Følger: 54 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.571
apr 2018
Følger: 19 Følgere: 661 Emner: 121 Svar: 6.957
Det vildeste han lavede var da han stak hovedet i en bjørneklo.... Det var grumt... han fik et ar
men den gang han skræmte os mest var da han kastede sig ud af sit bur i bilen... og dinglede i bagbenet.... jeg greb ham imens min mand rev buret i stykker... der skete intet med hunden...
altså... dårlige nerver var med i prisen
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 618 Svar: 3.633
apr 2018
og jeg savner ham... utroligt
aug 2008
Følgere: 1081 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 2.757
Da han var hvalp var han også ved at drukne sig selv. Jeg havde ham i haven til en tissetur omkring midnat. Tucker fik et hvalpeflip og tonsede rundt og BUM så landede han i havedammen. Der måtte jeg så fiske ham op og han måtte ind og have et bad, fordi han stank af klamt vand.
Sidste år hoppede han op på en lavere mur og fortsatte hen af den, han fik øje på noget og kiggede til siden mens han gik - hvilket resulterede i at han trådte ud i den blå luft inden jeg kunne gribe ham, og røg på hagen lige ned i asfalten. HELDIGVIS ingen skade på tænderne, men en fin blødende hudafskrabning på hagen.
Tucker skal åbenbart lære at se sig bedre for
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
- den med lygtepælen har Thea også lavet. Hun havde travlt med at kigge til siden. BANG! ind i lygtepælen, og hunden skreg som fik hun tæsk...
Hun fik en ordentlig bule på øjet..
Ja Thea burde nok have en indbygget redningsvest i sit tøj.. Hun er lidt et fjols... Høje broer, bliver hun båret over, jeg tør ikke lade hende gå selv
HL sikke nogle skrækhistorier! Man skal have nerverne på plads, med de hunde! det er ikke sjældent man lige får en klump i halsen!
mar 2008
Melanie har også rullet sig i en
Kolort, efter en tur på stranden... Så gik tilbage og badede hende i havet, inden hun kom i bilen
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.636
Hun var herovre for at blive passet og lå i hendes kurv.
da hun rejser sig får hun skubbet til kurven, så en lille sort klapstol falder ned over hende..
Øj hun så sølle ud, men gik så over i min lænestol og tog sig en lur
aug 2008
Og så er der den der når han ligger og sover på et trappetrin, gerne 3-4 nederste trin. Når han så sover riiigtig godt, så vender han sig om på siden og så kan man lige så fint høre, bump, bump, bump og derefter en hund der ryster sig og løber op i stuen
sep 2017
Følgere: 526 Emner: 138 Svar: 10.287
Dorit brugte omkring et år på at lære at man IKKE kan spæne fuld smadder gennem maskerne på et fodboldmål
Og så var der dengang jeg kom til at sparke min mosters chi i en flot bue ud i en å, hvor han landede splat på siden i mudderet Jeg grinede så meget at jeg tissede i bukserne! Havde der været vand i åen, var han død
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 2 Emner: 43 Svar: 757
aug 2008
mar 2008
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 2 Emner: 43 Svar: 757
mar 2008
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.939
Men det er så til gengæld ret nemt at fikse:)
sep 2017
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 40 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 1.132
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
sep 2017
apr 2018
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 513 Svar: 12.427
Da vi fik Punktum i sin tid, var hun både overvægtig og ude af form. Så hun har også lavet den der med, at skulle følge efter de andre, og hoppe over et LILLEBITTE SMALT vandløb (vi taler 50-70 cm) , hvor hun istedet landede midt i.
Hun skulle også løbe efter de andre ned af en bakke, men fik for meget fart på, og havde for få muskler til at kunne standse, så hun endte med at slå en kolbøtte. Heldigvis først, da hun var næsten helt nede.
Qimmits værste stunts har været af "tyveri"-typen. Vi havde bla. været ud at gå med en god hundeven og deres broholmere, og da vi kom tilbage til P-pladsen, og de åbnede bagsmækken på deres varevogn hoppede Qimmit glad ind.. Tog et par spring igennem varerummet, videre op på forsædet - og fik lynhurtigt inhaleret den the-birkes, de ellers skulle have hygget sig med på vej hjem
Men altså.. INGEN af de tre, jeg har nu, har selvfølgelig nogensinde lavet noget som helst lignende
maj 2017
Følger: 4 Følgere: 8 Annoncer: 1 Emner: 60 Svar: 305
Den ene gang sad hans kæbe fast i en coladåse. Det blev en dyr omgang da dyrlægen blev nødt til at bedøve ham for at få fjernet dåsen.
En gang tog han en rulletur ud over en lille skrænt, hvor han ikke kunne gå bageefter. Der bar jeg ham hjem med den anden hund løs ved fod langs en trafikeret vej. En tur til dyrlægen, hvor hunden så var blevet frisk igen.
En anden gang løb han ned af en lille skrænt og skulle hoppe over en lille å, han fik ikke bedømt afstanden rigtigt, så landede midt i åen.
Og så var der det uheld hvor en hest trådte ham på poten, jeg var sikker på at poten var knust. Da vi nåede til dyrlægen haltede han ikke engang mere.
Så Ozzy har været ret uheldig, men er heldigvis vokset fra det
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
maj 2019
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 32
For et stykke tid siden ude ved mine svigerforældre, hvor han altså har været meget siden hvalp, spænede han rundt i haven og var helt skør. Pludselig beslutter han sig for, at han vil ind , og han løber derfor med virkelig høj fart direkte ind i terrassedøren. DONK sagde det og han kiggede forurettet på døren.
En anden gang var vi ude at gå ved Kalø, hvor der er meget kvæg og derfor mange kokasser. Et par med en corgi går forbi og hundene hilser pænt. Kvinden sætter sig på hug og vil kæle for Huan som slynger kroppen så hårdt mod hende, at hun mister balancen og lander i en kokasse... Det var sjovt, men også en anelse pinligt. Stakkels kvinde som overhovedet ingenting sagde
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 2.021
Atlas er faldet ned fra sengen nogle gange. Sidst "hang" han i bedst Mufasa-stil med forpoterne på sengen og skrabede løs, for at redde sig op, imens bagbenene kartede rundt på gulvet uden at kunne finde fodfæste.
Han er også faldet i en sø en gang. Han hader at bade, men elsker at drikke af søer. Han forventede vidst, at der var lavt inde ved kanten. Han træder i hvert fald ned med begge forpoter, men den ene forsvinder under ham, så han ryger under vand med hele forparten og så laver en halv koldbøtte ud i vandet. Stakkels hund blev meget forskrækket .
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.018
Det er trænet væk nu, men tidligere hylede hun når hun kunne høre bruseren og man havde lukket døren så hun ikke kunne komme med i bad.
Jeg køber glad en stor pool vi kan bruge sammen i hedebølgen - Ziva nægter at bruge den! Regn, søer, åer, brusebad er godkendt men niksen om hun vil i en pool i haven.
Hun opdagede ikke som hvalp en trappe ned af åsen i Næstved og trillede i bedste kolbøtte stil ned af den.
Hun kan sindssygt mange tricks. Hun kan nemt finde mig igennem junglen af fodboldnet når de samler dem alle sammen for at slå græs. Kaster tit godbidder i mellem dem. Hun kan gå labyrint i mellem vandflasker. Hun fandt min vante vi tabte på en gåtur for et par uger siden, men hun aner ikke hvordan man kommer igennem en dør der er 18 cm åben når hun er 19 cm bred. Hun kan åbne lukkede skabslåger
Men..... hun aner ikke hvordan man får fat i en godbid når døren er åben op af væggen og den er gledet ind i mellemrummet. Min gamle labrador kunne åbne lukkede døre når hun kedede sig. Min venindes kan åbne lukkede og haspede vinduer.
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1266 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.251
Da vi så kommer hjem og skal ind og sige hej til hundene, kan vi ikke forstå, hvorfor Elvis ikke er der til at sige hej. Vi får så tændt lyset og ser til vores overraskelse et styks betuttet Elvis, der er kommet “i fængsel” og ikke kan komme op igen. så havde vi da i hvert fald styr på ham
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1266 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.251
Min mor passede engang hundene, hvor hun havde besøg af min morbror. De havde fået kaffe og kage i udestuen, og da han så skulle gå, fulgte hun ham selvfølgelig ud til døren. Da de så krammer, siger min morbror tørt: “Hva, må hunden godt spise kage fra bordet?”
hunde stunt!