{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

loca taber pelsen?! {{forumTopicSubject}}

forstår det fanme ikk, undskyld mig. loca er bleven MEGET tyndpelset her på det sidste,, og har fundet flere steder på hende hvor jeg faktisk kan skimte hendes hud, disse steder er bla. på venstre side af hovedet... ved siden af den ene brune aftegning på brystet i højre side. og hendes lår... hvad kan det skyldes....?? forstår det godt nok ikke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  loca taber pelsen?!
  • #1   9. jul 2007 puha det håber jeg godt nok ikke da,,, hmm ringer til hr. dyr i morgen

• #2   9. jul 2007 hmm ja allergi eller måske lopper, vores gl hund blev hårløs hvis han havde haft lopper, krassede alt hået af, han kunne ikke tåle lopper, så ud over han kom i bad, og fik alt det pleje der skulle til, så fik han også krave på, så han ikke kunne krasse mere huld på det....

• #3   9. jul 2007 lopper ved jeg hun ikke har, så det ikk en mulighed,,, men allergi den tanke kan jeg godt nok ikk li

hmmm flere forsslag?

• #4   9. jul 2007 hvad for noget foder får hun?

• #5   9. jul 2007 hun får FROMM lige nu,

hun har fået : royal canin, eukanuba , acana og dyrlægens ingen af dem kan hendes mave holde til

• #6   9. jul 2007 okay...hvis du går til dyrelægen og han siger det kan være noget med foder at gøre så vil jeg sige at du skal begynde på barf..
    det har reddet min..der kan man ikke gå galt i byen...
    lyer også til at du har prøvet mange mærker indenfor tørfoder ..når man skifter tit kan det også gå ud over pelsen.

• #7   9. jul 2007 Binka har også været godt tyndpelset her det sidste stykke tid. Præcis ligesom din hund, hvor der har været bare pletter, og man andre steder kan se hunden gennem pelsen.

Vi fik hendeallergi testet, og det viser sig, at hun er allergisk overfor husstøvmider. Hun begynder behandling i morgen..

• #8   9. jul 2007 det kunne også være hårsæksmider...

Belinda >> hvad går den behandling ud på...?

• #9   9. jul 2007 K & C, Det er en hyposensibilisering, hvor hunden sprøjtes med de ting, den er allergisk overfor, og derved vænnes til dem.

Det er ikke alle hunde, det hjælper på, men jeg mener at ca 80% bliver raske af behandlingen.

• #10   9. jul 2007 Og det skal lige siges, at Binka på intet tidspunkt har kløet sig, eller på anden måde virket generet.

Men hun blev ved med at få ørebetændelse, og derfor fik vi taget allergitesten.

• #11   9. jul 2007 Belinda >> ok... det er bare fordi at både chrissie og diego har været igennem den bahandling mod hårsæksmider, de fik sidste indsprøjtning idag... er spændt på om det hjælper... diego er hårløs flere steder... han ligner jeg ved ikke hvad.... huller i pelsen.. hvis det så ikke har hjulpet så er der kun allergi testen tilbage... de er kommet på noget nyt foder fra RC der kører på vegetabilske proteiner....

• #12   9. jul 2007 K & C, Ok, men hvis de begge har problemer ville det da næsten være underligt, hvis de begge skulle have allergi.
    Det burde næsten være noget smitsomt skulle man tro.

Håber da at det hjælper.

Ellers kunne det måske være skab?

• #13   9. jul 2007 tak for alle jeres gode råd... der bliver ringet til dyr i morgen

leduce : ja har prøvet en del, men nej det har ikke gået ud over pelsen heldigvis, de her pletter er lige kommet, og fodret er skiftet over lang tid og ikk en kort periode smiley

Kommentér på:
loca taber pelsen?!

Annonce