359 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

UNDERSKRIFTER ???? (skam jer) UNDERSKRIFTER ???? (skam jer)

VEDR. DE FORFÆRDELIGE DYRETRANSPORTER. VAR DER BLEVET LAGT ET LINK TIL EN VIDEO SOM VAR RET BRUTAL. JEG LAGDE DERFOR ET LINK PÅ SAMME SIDE TIL ONLINE UNDERSKRIFTSINDSAMLING , JEG HÅBER DER ER FLERE DER HAR VÆRET INDE AT SKRIVE UNDER END DE 2 DER SVAREDE TILBAGE , ELLERS MÅ JEG DETSVÆRRE GODT NOK SIGE JEG ER SKUFFET OG AT PÅ EN SIDE SOM DENNE HVOR FOLK ER DYREVENNER BURDE MAN SKAMME SIG HVIS MAN IKKE HAR TID TIL AT BRUGE 1 MIN. PÅ DETTE...

JEG BRINGER INDLÆGET MED LINKET IGEN I HÅB OM AT NOGEN VIL GÅ DERIND.
(link fjernet)

jo ...

jeg synes det er synd for dem , nej synd kan slet ikke starte med at beskrive dette . Der findes ingen ord der er stærke nok til at beskrive det der sker med alle de stakkels dyr. Jeg kan og vil ikke forstå hvorfor det skal være sådan og de kan simpelthen ike være rigtigt at det får lov og forblivesådan...
Jeg er selv medlem af bl.a. dyrenes beskyttelse .
Jeg så ikke denne film jeg kan IKKE klare at se det, jeg stortuder hver gang.
JEG kan sagtens forstå hvis folk ikke kan se denne video, men jeg vil til gengæld bede alle om at gå derind aligevel da der er en
ONLINE UNDERSKRIFTSINDSAMLING.

Linket dertil er her :
(link fjernet)

Det er vigtigt at alle der mener dette er forkert skynder sig ind og "skriver under "

Håber der er mange dyreelskere der vil følge min opfordring
Mvh
Henriette

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  UNDERSKRIFTER ???? (skam jer)
  • #1   23. maj 2005 Har skrevet under smiley

• #2   23. maj 2005 TUSIND TAK....

DET ER DEJLIGT AT SE DER ALLEREDE ER SÅ MANGE DER HAR VÆRET INDE I LØBET AF DENNE KORTE TID.

• #3   23. maj 2005 Så har jeg også skrevet under. Men hvorfor i alverden skal man skrive e-mail adresse. Det er jo ikke alle der har en. Jeg ved at der er flere i min familie som gerne vil skrive under, men de har ingen mail adresse.

• #4   23. maj 2005 Yvette, du kan udprinte en formular derinde, som alle kan skrive under på...

• #5   23. maj 2005 Her:

(link fjernet)

• #6   23. maj 2005 Belinda, ok takker. Bare ærgeligt man ikke kan gøre det online. Men jeg vil da printe siden ud til dem.

• #7   23. maj 2005 Yvette, ja, men det er jo bedre end ingenting :o)

• #8   23. maj 2005 Jeg har skrevet under...

• #9   23. maj 2005 er blevet medlem og har skrevet under for familien

• #10   23. maj 2005 Så fik jeg også skrevet under :o)

• #11   23. maj 2005 DU KAN EVT BARE BRUGE DIN EMAIL FOR DINE FAMILIEMEDLEMMER HVIS DET ER smiley

TAKKER endnu engang for alle dem der har "skrevet" under

• #12   23. maj 2005 hej. havde ikke set dit indlæg. får lige fat i resten af familien,og får dem til at underskrive

• #13   23. maj 2005 Jeg har også skrevet under

• #14   23. maj 2005 Og 2 herfra

• #15   23. maj 2005 Jeg har også skrevet under - og synes også at det er forfærdeligt... Og jeg synes det er fint nok at du bringer det på banen igen fordi det blev overset tidligere. Men jeg synes ikke at du kan "på-dutte" folk at skulle skrive under - og ligefrem skrive "skam jer".... Det er jo op til folk selv om de lyster at skrive under eller ej...

Men det er godt at du bringer det på banen igen - ingen tvivl om det...

• #16   23. maj 2005 Nej jeg vil da heller ikke pådutte folk det. Men jeg synes at folk der kalder sig dyrevenner burde have tid til at bruge 1 minut på det. Det er det eneste jeg siger. Og jeg vil så også sige at det var for at fremprovokere lidt flere reaktioner. Og på den anden side så synes jeg folk skulle skamme sig hvis man selv har dyr eller også hvis man ikke her at man så ikke vil bruge 1 minut på det. At jeg måske er for direkte det kan da godt være men det er jo ikke fordi jeg beder folk om at bruge flere dage eller tusindvis af kroner på det. Så jeg kan ikke i min vildeste fantasi forstå hvis ikke folk vil skrive under medmindre det er fordi de støtter den måde dyrene bliver transporteret og gør man det ja så burde man sgi skamme sig.
    Synes bare sagen er alt alt for vigtig til at falde hen, og jeg vil blive ved med at opfordre til underskrifter i håb om flere gør det.-

• #17   23. maj 2005 Jeg har skrevet under- men jeg synes det ville være dejligt hvis det kunne komme regler for alle de stakkels hunde der bliver slæbt med sydpå på ferie-tit i en bil med 2-3 børn masse bagage, skal sidde helt sammenklemt , og ofte op til 10 timer i træk...........
    og nej det er ikke særligt sjældent at det sker- desværre

• #18   23. maj 2005 Har self. skrevet under..

• #19   23. maj 2005 Laila...

Jeg tror du har misforstået pointen lidt som jeg også uddybte før. Først og fremmest var det gjort som en provokation for at få folk ind ( og det virkede jo) for det andet jeg siger at jeg mener folk der ikke vil gøre det burde skamme sig for det er det samme som at acceptere det og synes det er i orden, og det synes jeg man skulle skamme sig over og det står jeg ved , jegh ar aldrig sagt at dem der ikke lige gjorde det da inlæget kom skulle skamme sig. Jeg er da godt klar over at alle ikke lige kan se indlæget med det samme. Men får nu engang for alle at slå det fast.

1.Oerksirften skam jer var for at skabe opsigt og det virkede efter hensigten at nogen så bliver stødt må jeg jo tage med.

2. Jeg kan som sagt i min vildeste fantasi ikke forstå hvorfor folk ikke skulle ville skrive under, medmindre det er fordi man synes forholdene er i orden og ja så mener jeg f.. at man burde skamme sig , for de forhold der er nu kan vi simpthen ikke tillade os at byde levende væsner.

Det er de 2 punkter jeg hele tiden har sagt og står ved og har jeg trådt nogen over tærene, ja det beklager jeg så men kan ikke forstå hvorfor nogen der gør noget ved sagen skulle føle sig trådt over tærene da det ikke er dem jeg siger burde skamme sig.

Desuden har jeg aldrig udtalt at man ikke er dyreven fordi man ikke lige så indlæget , men jeg holder stadig fast i at hvis man ser det og ikke har nogen intentioner om at gøre noget ved det så kan man ikke kalde sig dyreven.

Min mening
    take it or leave it.

qnuz
    henriette

Kommentér på:
UNDERSKRIFTER ???? (skam jer)

Annonce