342 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Opdatering nando Opdatering nando

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=111234

Så er vi kommet hjem fra dyrlægen med Nando smiley

Han har brækket underkæben i begge sider og slået en blivende tand ud.

Nu skal han gå med mundkurv på i minimum 3 uger og han må overhovedet ikke bruge sin mund til noget. Vi skal sprøjte mad ind i hans mund i de her 3 uger, ca 150 gr vådfoder om dagen for at dække både hans væskebehov og energibehov smiley

Så det er bare noget meget lo**...

Er der nogen der har nogen erfaringer med sådanne brud på kæben? og hvordan er jeres hund kommet sig over det?

Mvh Cemile og Nando

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdatering nando
  • #1   6. jul 2007 Hvordan i alverden kunne det gå så galt?
    Er der nogen, der har losset til den uden
    du har opdaget det, eller???

• #2   6. jul 2007 Ej Cemile > det var dog skrækkeligt...pust...puuust..
    Forstår slet ikke, hvordan det ka foregå under et bord, hvor der sidder mennesker omkring.....hvor uheldig ka man være....havde lægen nogen forklaring ?

• #3   6. jul 2007 Hvordan kan en anden hund lige vappe den en med 2 brækkede kæber og en tand røget ud til følge ???

Og i øvrigt rigtig god bedring med ham.. smiley

• #4   6. jul 2007 ¤ En SBT er for livet -- ikke for sjov ¤: Nej det er der ikke. Han var sammen med en anden hund, og så lå de og hyggede sig under bordet. Den store hund har så nok drejet hovedet efter en lyd eller lign. hurtigt og derved smadret knolden direkte ind i Nando's lille hovede. Derved skete det smiley Det er bare så skide uheldigt, da de to hunde ellers har et godt forhold til hinanden. Men nej, det var slagsmål el lign. Bare et dumt uheld smiley

• #5   6. jul 2007 Sus: nej det er slet ikke til at forstå. Det var jo ikke i agression men bare et uheld fra den store hunds side (og han er virkeligt stor, 60 kg)... Men jeg fatter det heller ikke. Men dyrlægen konstaterede at det var et kraftigt slag mod den højre side af hovedet og hun mente sagtens at det kunne være sket ved at den store var kommet til at gokke sin store krydder ind i hovedet på Nando smiley

Mette v: Ja, det er jo lige det. Men der er jo også en kæmpe størrelses forskel på de to smiley Så det var bare så ski** uheldigt smiley

• #6   6. jul 2007 Puha, det var squ noget af en omgang smiley

God bedring med ham *S*

• #7   6. jul 2007 Fatter det slet ikke. I går legede Sakki med en GDer - næsten fire gange hans vægt. Han fik i leg nogle fur og den store hund kom osse til at vælte oven på Sakki...ku da bedre forst et så stort uheld her....hm...

• #8   6. jul 2007 sus: ja jeg fatter det heller ikke.. Jeg var der som sagt ikke, men de lå musestille nedenunder bordet og pludselig styrter nando hylene ud efter der er lydt et ordentligt gok smiley Så det er nok fordi han er blevet ramt et rigtig uheldigt sted smiley

• #9   6. jul 2007 Endnu mere GOD BEDRING
    Det må osse være lidt svært for dig, når du ikke selv var til stede - føler med dig Cemile.

• #10   6. jul 2007 Sus: Ja, jeg var ski** sur på dem allesammen da jeg fik det at vide, men jeg kan da godt se at det stadig var sket selvom jeg var der. De to elsker jo at ligge sammen... suk.. jeg håber bare ikke at Nando nu er permanent bange for de større hunde smiley Det må vi arbejde med når han bliver rask igen.

Kommentér på:
Opdatering nando

Annonce