{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sky som bare pokker!
  • #1   5. jul 2007 Mickey kan godt være lidt sky overfor fremmende, men det tror jeg har noget at gøre med hans alder (han er 4 mdr)....

Men ellers kigger jeg også lige med. Hvis nu Mickey bliver ved med at være lidt sky... smiley

• #2   5. jul 2007 Der skal masser af GODE OPLEVELSER til og absolut ingen dårlige. Giv hunden opgaver, som du er ret sikker på kan løses og afslut altid træning med en løst opgave. Det er hvad jeg selv ville gøre, men andre har sikkert andre meninger ss

• #3   5. jul 2007 Meld den i hundeskole. Der får den en masse gode oplevelser.

• #4   5. jul 2007 Hej

Lidt flere oplysninger om hunden.

Hvor gammel er den har du haft den fra hvalp eller har du lige fået den?

Har den altid gjort sådan?

Der er ikke en gylden regl:Man må tage udgangs punkt i hver enkelte hund.

• #5   5. jul 2007 Hvad kan jeg sige andet end <b>KISSER

• #6   5. jul 2007 Hun er 1 år gammel og har haft hende siden hun var 5 mdr, men der gjorde hun det også, det er bare blevet værre.

Fru B: Ja kisser er kanon men efter der er kommet nye på holdet er det ikke det sammen. vi lære det sammen som sidste periode. Og jeg har fået nyt job så har ikke kunnet være der de sidste par gange. Men ja kisser er super og har hjulpet mig rigtig meget

• #7   5. jul 2007 Det lyder som en meget kedelig situation for både jer og hund.

I skal hele tiden være på vagt og hunden lever i stress.

Jeg ønsker ikke at gå mod Kisser, men jeg ville nu prøve at kontakte Lillen. Nogle gange hjælper det med friske og nye øjne, og måske også andre fremgangsmåder.

• #8   5. jul 2007 Janie f: Hvem er lillen??? Og ja det er den mest irriterende situation vi er i.

Mette: Det er ikke fordi hun er så bange for stående ting, men blæst, vand biler, mænd og fremmede.

Og til tider bange for mig. Det skal lige slås fast at der aldrig er nogen der har lagt hånd på hende, never ever.

Hvis jeg fx vil kæle med hende, kaster hun sig mod gulvet, og det samme hvis jeg fx vil træne stå med hende

• #9   5. jul 2007 Det kan jo også være arveligt.
    Jeg havde en korthår der stort set var bange for alt. Den fik hjælp fra diverse adfærdsbehandlere, men intet hjalp.
    Jeg erfarede at nogle hvalpe fra tidligere kuld havde
    samme defekt, og det var helt bestemt fra moderen, da hvalpene havde forskellige fædre.
    Men søg eksperthjælp m3ed det samme, måske hunden kan hjælpes.
    Jeg måtte skille mig af med min korthår, da der efter 2 år ikke var sket nogen forandringer, den var lige ræd for alt

• #10   5. jul 2007 (link fjernet)

• #12   6. jul 2007 Det kan også stamme fra prægningen i den tidlige hvalpetid.
    Netop skyhed overfor mennesker er et af tegnene på at hunden måske ikke har været nok `i hænder` i den vigtige prægningsfase de første uger af sit liv.
    Det er ikke alle hvalpe der har samme behov for nærkontakt med mennesker, men måske har din hund haft et større behov end den fik.
    Jeg har selv en schæfer med de problemer, og dyrlægen mener det stammer fra prægningen el. arveligt da dens mor var ligesådan.

Kommentér på:
Sky som bare pokker!

Annonce