{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

mishandling... {{forumTopicSubject}}

har lige købt avisen for en gangsskyld, og faldt lige over dettte... er helt ude af mig selv, kan virkelig ikke have det.. det er slædehunde mishandlet til døde af grønlænder, tager total afstand fra den måde de opdrager deres hunde, og den måde de bare ser dem på, de ser dem ikke som et væsen....

der advares om grimme billeder, så er ikke for de små...

http://sermitsiaq.gl/kriminal/article7614.ece

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af kædelås 500 kr.
  • Fiks af strøm på badeværelset 600 kr.
  • Ophængning af spejl + afmontering af hylder 1.299 kr.
  • Rengøring af køkken 500 kr.
  • Udskiftning af ventilator i badeværelse. Nuværende defekt. Virker ikke mere. 1.400 kr.
  • Opsætning af gardinskinne 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mishandling...
  • #1   30. jun 2007 åhh nej hvor er folk bare onde....

• #2   30. jun 2007 kan kun sige føj! ved dælme ikke hvilke tanker der går igennem hovedet på folk der kan gøre sådan noget!!!
    jamen er helt målløs!!!

• #3   30. jun 2007 det er lige så slemt at man også læste at 60 til 70 procent af hundene der over blev vandrøgtet

• #4   30. jun 2007 der står meget mere om det i avisen, det er skrækkeligt, men man kan alligevel ikke lade være med at læse det.. der skal virkelig strammes op på de grønlænder, de er jo sindsyge.... (ikke alle) altså slædehunde ejerne...

• #5   30. jun 2007 føj for helvede nogle svin ......kan hellere ikke klare deres modbydelige måde at se dyr på og behandle dem på når man tager ibetragtning hvondan dyrene arbejder sig bogstaveligt til døde for at tilfredsstille dem for at blive fodret så minimalt at de er ved at dø af sult ......det er sgu klamt og så er man så ulækker og gøre såden jeg får helt kvalme ....mener seriøst de mennesker skulle have samme tur

• #6   30. jun 2007 bare på den måde de slår sægl unger ihjel på så ved man da at de ikke behandler dyr ordentlig !!!

• Pia S
    Pia S Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 13 Følgere: 12 Svar: 84
    #8   30. jun 2007 Fy for satan, de er sku da syge i hovedet.

• #9   30. jun 2007 linda M

føj for helvede nogle svin ......kan hellere ikke klare deres modbydelige måde at se dyr på og behandle dem på når man tager ibetragtning hvondan dyrene arbejder sig bogstaveligt til døde for at tilfredsstille dem for at blive fodret så minimalt at de er ved at dø af sult ......det er sgu klamt og så er man så ulækker og gøre såden jeg får helt kvalme ....mener seriøst de mennesker skulle have samme tur

Giver dig ret......og vi danskere skulle så også se at få gjort noget ved den måde vi holder burhøns, mink, transporterer kvæg og grise samt køber hvalpe fra hundehandlere og hvalpefabrikker.....
    Vi kan hver især gøre en forskel......begynde med at feje for egen dør først?

• #10   30. jun 2007 det er rigtig, det sker alt for tit i danmark også... men i dagens danmark tænker man ikke på dem som dyr, med sjæl, de ser alle dyr som noget man skal tjene på...

• #11   30. jun 2007 Ja Pernille.....det er så trist....

• #12   1. jul 2007 Lise for søren, har du ikke hørt det, moral er godt, dobbelt moral er dobbelt så godt....

Men du har fuldstændig ret..

Hvis alle, enkeltpersoner og lande, greb i egen barm før de kaster sig over alle andre, ville meget se bedre ud!

• #13   1. jul 2007 Jeg måtte lige trille en tårer over de barske billeder...

Jeg forstår ikke hvordan mennesker kan få sig selv til det. Det er mennesker uden samvittighed, uden hjerne..

Kommentér på:
mishandling...

Annonce