{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Ved ikke hvad jeg skal gøre mere {{forumTopicSubject}}

Har ikke lavet andet end at tude hele formiddagen. Min elskede Rocky, mit barn, mit et og alt er syg! Han har jo rendt rundt om sig selv konstant i snart halvanden måned nu. Og vi har rendt til dyrelægen konstant. Har har fået klemt analkirtlerne, få fjernet testiklerne (dyrelægen troede det kunne være det, da han var kryptokid), men nej han bliver ved. Han har været renlig i lang tid, men nu er han begyndt at tisse og lave indenfor igen. Han er IKKE sig selv mere. Han kommer ikke når jeg kalder mere eller noget. (Har han ALTID gjort) Nu skal vi have en adfærdsdyrelæge til at arbejde med ham og det er ikke sikkert det virker, da det er så slemt med ham. Oh hvis det ikke virker... Ja... så skal han aflives smiley Nu tuder jeg igen!!! Det har nemlig påvirket ham så meget, at vi er bange for han har taget skade af det. Ved ikke hvad jeg skal gøre... Hjælp. Vil jo heller ikke se ham lide..... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ved ikke hvad jeg skal gøre mere
  • #1   28. jun 2007 Åhh nej da... :o(

Det jeg er virkelig ked at af høre... Stakkels bette pus...snøft...

Følg dr.dyr's råd...og gør, hvad I mener er det bedste for lille Rocky...

Krydser alt hvad jeg kan, i håb om, at Rocky bliver rask...og sig selv igen...

Mange tanker herfra...

• #3   28. jun 2007 Åhh nej da, det gør mig virkelig ondt.

Håber på det bedste for Rocky og Jer...

• #4   28. jun 2007 Henriette: Ja men er bare så bange for at miste ham. Han er den dejligste lille dreng. Men han er bare slet ikke sig selv mere smiley Det er som vi har en fremmede hund i huset smiley Det er altså ubehageligt

• #5   28. jun 2007 Puha.... føler virkelig med dig.... ved alt om at have en syg hund og være magtesløs... Man vil gøre alt men ingenting synes at hjælpe....

Jeg ville også følge dyrlægens råd, og du ved med dig selv hvad der er bedst for ham.... sådan havde jeg det i hvert fald...

Håber han bliver rask... krydser fingre for jer...

Mange varme knus og tanker herfra....

• #6   28. jun 2007 Præcis. Ved virkelig ikke, hvad jeg skal gøre. Hende dyre sygeplejesken sagde at jeg ikke skulle tage sorgerne på forskud, men det er fandme svært........ smiley

• #7   28. jun 2007 Hej.
    Det er rigtig synd for dig. Jeg håber virkelig at adfærdsdyrelægen kan rette op på situationen. Jeg ved godt at det jeg skriver nu måske ikke hjælper lige nu, men hvis jeres lille skat er meget syg (psykisk?), så er det bedst at slutte Rockys pinsler, men ikke uden al den hjælp som I kan få! Jeg bliver helt tung om hjertet af at høre når et dyr ikke har det godt. Jeg ønsker jer al mulig held og lykke!
    KH Joan og Pelle

• #8   28. jun 2007 Joan: præcis. Men vil gøre ALT for at få rettet op på det...Min kæreste er også villig til at gøre alt. RIngede til ham og fortalte det og han sagde lige meget, hvad det kostede ville han gøre alt. Det er bare så fucking svært det her.

• #9   28. jun 2007 Hej Vibeke.
    Der bor en rigtig dygtig dame Tove Nielsen ( Naturgaarden - hun har en hjemmeside ) i Nibe. Hun kan et eller andet med dyr. Hun hjalp min datters hest, nogle af mine venners hund og reddede en af mine hvalpe.
    Du kan prøve at ringe til hende og få en snak. Jeg mener en konsultation koster omkring 500 kr. Hjælper det er det jo bare super og hvis ikke, er der ingen skade sket.
    Håber på det bedste for Jer.

• #10   28. jun 2007 Jeg er rimelig sikker på at en adfærds terapeut kan hjælpe jer, husk på at den alder han har nu (1 år på lørdag) kan være svær og endda rigtig svær for nogle hunde. De symptomer du beskriver passer meget godt på de ting der kan forekomme hos en hund i den alder især urenlighed og VIL hørelsen.

• #12   28. jun 2007 Kan i øvrigt anbefale Britt fra Hunden i centrum.

• #13   28. jun 2007 Har også kun godt at sige omkring Tove... det havde jeg slet ikke tænkt på.... hun hjalp engang min venindes hest....

• #14   28. jun 2007 Ej hvor sjovt Stine :o)
    Er jeg derude hvor jeg ikke føler dyrlægerne kan hjælpe mere - er det altid Tove jeg ringer til.
    Kan huske første gang, der sagde jeg til hende - jeg ved ikke helt om jeg tror på det. Hun svarrerde at det behøvede jeg heller ikke - det måtte vel være resultaterne der talte. Hunden vidste jo ikke om den skulle tro eller ej. Sådan :o) Jeg kan kun sige, at jeg har haft rigtig gode resultater.
    Det behøver ikke være adfærdsproblemer - hun kan absolut også så meget andet.

Kommentér på:
Ved ikke hvad jeg skal gøre mere

Annonce