G´morgen G´morgen
Så sidder man her igen, fordi de kære små synes, man skal op og ud kl. 5 om morgenen.
Puuuh...hvor er man altså bare ikke særligt frisk...men hvor er det dog livsbekræftende, at se den glæde og energi de små starter dagen med. .... i fuld firspring ud af døren...jubiiiii...have her kommer viiiiiiiii ! Efter 10 minutters aflevering af visitkort, snusen, tumlen og legen kommer de myldrende indenfor igen til hende den 2 benede, der sidder søvndrukken og småfrysende og forsøger at varme sig ved en kop nylavet kaffe, mens smilet langsomt får fat i ansigtet ved synet af de små livstykkers glæde og energi.
De næste 10 minutter tilbringes med nus, leg og små kampe...den 2 benedes sutsko får en ordentlig tur, lænestolen angribes, der skal gøes lidt af katten, et par bamser skal ordnes.....moren er der ikke megen sjov ved...hun har søgt fred i sofaen, hvor hun højlydt forsætter den afbrudte søvn....
Så sænker stilheden sig atter over det lille hjem....de små pus falder rundt, overmandet af træthed og indtryk....
Den 2-benede nyder kaffen og forsøger at se sig mæt i de bløde,små tilfredse bylter, mens fuglene lystigt starter deres morgensang.... snart vil hun tilberede deres morgenmad og stilheden vil brydes af små ivrige poters dans over gulvet....maaaaaaaad!
Kunne ikke lade være...måtte bare lige dele det med Jer....det er SKØØØØØØNT at have hvalpe! :-))
mar 2005
Følger: 28 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 204 Svar: 4.258
Rigtig god "historie" at starte dagen på -
Rigtig god dag
jan 2005
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 26 Svar: 1.301
Ha en god dag
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Jeg må simpelthen have hvalpe engang *S*
God dag til alle!
apr 2005
Følger: 127 Følgere: 127 Hunde: 4 Emner: 408 Svar: 3.950
Lige ud at tisse og så i seng igen! Tror jeg ser pæn sjov ud,når jeg trisser rundt i haven kl bæ om morgenen,iført morgenkåbe og det bedste MORGENHÅR!! skal lige siges vi bor yd til en befærdet vej,så billisternes dag er nok redet når de ser hvor grim JEG er.... Hvad gør man dog ikke for de 4 benede...
nov 2004
Følger: 43 Følgere: 45 Hunde: 5 Emner: 37 Svar: 1.320
nov 2004
Følger: 43 Følgere: 45 Hunde: 5 Emner: 37 Svar: 1.320
G´morgen