360 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Apropro Apropro

Er her virkelig så få her stemmer i ALLE udfordringerne nu ?

Jeg synes efterhånden de alle ender på 20 - 25 stemmer (nogle UNDER 20) og det er dog det ALLER - ALLER LAVESTE jeg endnu har set !!

Her er SÅ mange der har gang i udfordringer - men kun 15 - 25 stykker der gider at stemme i alle andres udfordringer også !

<b>ER DET BARE OG KUN MIG DER SYNES DET ER SJOVT, NÅR DER ER FLERE DER STEMMER OG AFGØRE EN UGE MED LEG??

SOM FEKS DA VI VAR HELT OPPE PÅ 50 - 60 STEMMER EFTER EN UGE ?

25 - 35 KAN OGSÅ GØRE DET *s*

DET ER SQ-DA SJOVERE NÅR MANGE HAR STEMT OG KIGGET PÅ EN BETTE PUS - ELLER HUR *SS*</b>

Det tager da godt nok 1 times tid første gang man skal i gennem hele 7 dages udfordringer, men gør du det derefter hver eller hver anden dag, tager det ikke så lang tid :-))

<b>FAT NU MUSEN, GÅ PÅ MSN OG CHAT MED EN GOD VENINDE I MENS - ELLER LAV 2 VINDUER PÅ HG EN AFTEN OG LAV EN HYGGE-SNAK MED ANDRE HERINDE..... SÅ SKAL DU SE, TIDEN FLYVER AFSTED OG VUPTI - SÅ HAR DU KLIKKET DIG IGENNEM ALLES UDFORDRINGER *SS*</b>

Knus og fortsat god og dejlig dag til jer alle ;o)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Apropro
  • #1   18. maj 2005 Hej Karina! Jeg stemmer i alle udfordringer, men har simpelthen ikke tid når det er jeg sakl forberede mig til eksamen! Men starter selvfølgelig igen efter eksamen *SS*

• #3   18. maj 2005 Vi er selv lige begyndt at stemme igen efter i en periode ikke at have været her så meget. Vi har også først nu selv gang i udfordringer igen og mener, at hvis man har hunde, der deltager i udfordringer, bør man også stemme i andres udfordringer.
    Vi har nu valgt en løsning, som en herinde ( kan ikke huske hvem) brugte. Vi stemmer hver dag i de udløbne, så er det ikke så uoverskueligt smiley

Men godt, at du tager emnet op igen - det hjalp jo gevaldigt i den periode, hvor folk jævnligt blev mindet om at stemme smiley

• #4   18. maj 2005 Hejsa K-L *S*

Det er da se'følig til at forstå - eksamen er ultra vigtig - det var nu heller ikke så meget dig og andre som dig jeg tænkte på - måske mere alle de nye her kommer ind ?

Eller måske bare os alle - incl. jeg selv, jeg kommer heller ikke så ofte herind fortiden og når jeg er her er det ofte kun for en kort bemærkning - jeg skal også huske at gennemgå dem oftere så det ikke teger så lang tid smiley

*LOOOOOOOOOOOOL*

• #5   18. maj 2005 Hej Anita og C&K *S*

Anita jeg har næsten altid 2 vinduer igeng af samme årsag :-))

C&K - det var da en smart ide, på den måde kommer man igennem alle - uden at skulle bruger 1 time på det hver gang ;o)

• #6   18. maj 2005 Jeg stemmer i alle det er lidt sjovt at se hvad folk skriver og hvis de gør det altså smiley

Knuss

• #7   18. maj 2005 Hehe.. ja, det er jo vigtigt.... Men puha hvor er det træls *G*

• #9   18. maj 2005 Jammen søde Rikke

Hvad er det med Mo ??

Jeg må jo erkende at jeg sjældent efterhånden er herinde længe nok (i dag er en undtagelse) til helt at kunne følge med i alle tråde og hunde (æv)

Er der sket noget med dejlige Mo ??

• #10   18. maj 2005 Sådan kan vi alle ha det i perioder Besse ;o)

Oki Rikke - går ind og læser *S*

• #11   18. maj 2005 Har også lagt Tulle herind, og <b>ikke</b> pga. udfordringerne.

Jeg sletter hende nok også snart, da jeg synes hun skal have lov at hvile *S*

Smart ide med de udløbne. Det må jeg til at gøre! Jeg orker nemmerlig ikke at gå alle igennem *G*

Kommentér på:
Apropro

Annonce