{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

sjov besked på baboom - kamphund {{forumTopicSubject}}

Hmm logger på baboom og kan se at jeg har fået et brev fra en som jeg slet ikke kender....

Sendt: 23-06-2007 13:51:45
Emne: ang. Kamphunde

Nu ka jeg se du har en kamphund som de kaldes men du syntes nok ikke de skal forbydes men du syntes vel ikke det iorden at sådanne hunde som dine som overfalder voksne og børn at de ska have love og leve hvis de gør det....???

Svar:
Øhm hej...

Sikke en sjov besked at få. Men kan fortælle dig uanset race at hvis en hund laver personskade bliver den aflivet det er loven. Uvidenhed skulle forbydes, mundkurvspligt skulle indføres, hundekørekort skulle være obligatorisk når man havde hund og der skulle ryddes op og ud i de pitbulls som befinder sig i danmark og som er ulovligt indført. Hunde skulle ikke kunne ejes af unge under 20. der skulle indføres skrappere tjek af indførsel af hunde og den ulovlige import, slås hårdt ned på hundehandlere.

Nu er jeg indehaver af en af danmarks mest afbalancerede ast og har læst meget hundepsykologi og vil sige at i og med at man har en terrier med kort lunte så skal man fra starten af gøre alt hvad der står i ens magt for ikke at tænde sådan en hund....det er desværre der det går galt for de fleste mennesker især unge som synes det er sjovt at gøre hundene så vilde som muligt.

Mvh
Vivi
-------------------------------
Synes da det var et mærkeligt spørgsmål at få smidt i hovedet...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sjov besked på baboom - kamphund
Kommentér på:
sjov besked på baboom - kamphund

Annonce