{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundevenner nær Køge
  • #1   22. jun 2007 det kan være at vores Zika er lidt for stor og voldsom, vi bor ellers i Køge

• #3   22. jun 2007 Sikke en flot farve den har. Minder meget om en waimaraner (staves) i farven. Vidste slet ikke racen kunne have sådan en farve.
    Nej desværre så tør jeg ikke ta chancer med at lade dem lege med så store hunde. De kan nogle gange opfates som bytte. Og din hund er også meget ung og ved leg er store unghunde oftest for voldsomme og selvom det kun er leg skal der ikke meget til før meget små hunde kommer til skade.
    Ellers kunne det da være hyggeligt men jeg tør ikke tage chancen.

• #4   22. jun 2007 ja hun kan godt lide at lege lidt vild, men kan også være stille og rolig. hvis de bare skal venne sig synet af andre hunde må du sige til

• #5   22. jun 2007 Team-hopla: jeg vil helst starte med mindre hunde som pomeranier, papilion mm. for at min lillle Lulu for en god start på at ses med andre hunde og så senerehen kan det da godt være.

H & C Køge jo tak for tilbudet med vi bor hvor der er massere store hunde så hun ser dem hver dag men jeg ønsker at hun ikke bare skal se dem på afstand men lege med dem og finde ud at de ikke er farlige. og igen jeg tør ike ta chancen med så store hunde.

Kommentér på:
Hundevenner nær Køge

Annonce