Hund mangle hjem Hund mangle hjem
jeg har en veninde som har en dejlig hund han hedder vivtor er et år gammel den liner en gravhund bare på størelse med en foxterrie og han er kastreret, hun har den i en lejlighed og det går bare ikke...
hunden er nemlig ikke glad for at være der... den for ikke brugt nok energi og den kan ikke være alene... den har brug for massere af plads og en hunde ven... i lejligheden piver den når den er selv og den hvalpe napper fordi den ikke bruger nok energi...den har brug for nogle der har forstand på hunde.. den er alså både sød og dejlig... den har bare det forkerte hjem... man må få den hvis man lover den får et godt hjem og ikke kommer videre igen men min veninde vil meget gerne ha at hun kan komme og besøge den... for hun elsker den virkelig, men den har det bare ikke godt.... så er der nogle der gerne vil ha en hund mere eller kender nogle der gerne vil så kan i jo lige kontakte mig...
aug 2004
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 29
Det er altid trist at skulle af med en hund, men jeg håber da din veninde finder et dejligt hjem til den..
aug 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 13 Svar: 19
min veninde komme fra en lille by som ligger ved esbjerg
jeg selv bor i hørning som liggr mellem skanderborg og århus...
lige nu ved jeg ikke hvor langt hun vil køre...
Hund mangle hjem