{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Bare så træls. {{forumTopicSubject}}

Nu har vi hat indbrug i vore klubhus, op til flere gange, og det er bare træls at komme ud på træningspladsen, og så kan man starte med at ryde op, og male hus igen..

Men så her i formiddags, kørte jeg en tur ud med Babett for at træne en smule.

For at komme til vore klubhus, skal man igennem en bom (militær område) jeg gad ikke at køre efter nøglen, så jeg parkerede bilen udenfor bommen, og gik de sidste 200 m. op til vore træningsplads og klubhus - Babett løb løs og løb i forvejen, da jeg pludselig høre hende gi hals.

Jeg gik bare i mit eget tempo, havde slet ikke travlt, men måtte sætte farten op, for jeg kunne hør på Babett, at det var alvor, hun havde fundet noget..

Da jeg kommer frem til træningspladsen, ser jeg at Babett holder 5 unge mennesker i skak, jeg ser på dem og ser på klubhuset, skoderne var brækket af, og men havde brudt en dør op osse, ...

Nu går jeg så hen til Babett og grbben med de unge mennesker,, som råber til mig at jeg skal fjerne hunden, ( er total ligeglad med hvad de siger) ..

Tager min mobil og tilkalder politiet, som kommer efter de unge fyre...

Men inden de kører skal der lige rydes op, alt er splittet ad til atomer...

Politie spørger om hunden har haft fat i dem, det ved jeg ikke om den har, men der er jo ikke blod, så det har hun nok ikke, ...

Nu kommer der bare et erstatningskrav til dem, og så kan de sq lære at holde sig væk fra noget der ikke er deres...

Babett

Babett løb fri,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bare så træls.
Kommentér på:
Bare så træls.

Annonce