Arrrrgggg hvorfor lyver folk . {{forumTopicSubject}}
Hvorfor skal folk lyve om deres alder ???? hvorfor kan man ikk være ærlig??? og mest af alt, hvorfor er jeg så snot dum at vise min tilid og loialitet over for folk når de bare tager R**** på mig !!!!!!!
Som i alle nok ved har buller søgt nyt hjem endnu en gang da dfet slet ikk gik med ham det sidste hjem han var i...
Her for nogle dage siden ringer min telefon så, og det er en rigtig sød pige der har et lille landsted med hus på 140 kvm og stor have på lolland med kæresten. Hun er 18 og han er 19 . Hun går hjemme efter en trafik ulykke hvor hun fik et piskesmel i nakken, og han arbejder hele tiden.
Hendes mor er hunde adfærds terapuet og bor i solrød strand på sjælland, så hun var opvokset med agrasive hunde og hunde med adfærdsproblemer.
Han sagde at hun den første måned ville bo hos sin mor for at arbejde lidt med buller , og så vi kunne komme os se ham når som helst vi havde lyst , da jeg satte et krav om jeg ville kunne følge op på ham og se om det gik ham godt ...
I mine øre lød alt dette som det perfekte sted for buller, og aftalte med hende at vi skulle mødes på søndag og se hvordan buller tog det med hende om omvendt.... Hvis alt gik som det skulle ville hun så tage ham med samme dag..
De efterfølgene dage har vi talt meget sammen hende og mig fordi jeg ville være 120% sikker på at dette var det rigtige hjem for buller...
Jeg kom frem til at jeg syntes det ville være perfekt og så virkjelig frem til at han kunne få det godt ...
Her til morgen ringer min tilefon og det er en mand der spørger om jeg stadig har buller.
Jeg fortæller ham at der kommer en og kigger på ham på søndag og da spørger han om han må spørger om noget personligt..
Jeg svare ja og han spørger om det er en pige der kommer og skal se på ham , hvor jeg efterfølgene også svare ja . Han spørger om hun heder S**** og ja det gør hun jo ...
Så siger manden med en venelig med bestemt stemme at hun ikk skal have buller ..
Jeg spørger selvfølgelig ind til hvorfor ?
Han fortæller han er hendes kæreste's pap far.
Det viser sig så at hun kun er 16 og bor på opholdsted på lolland, og hendes mor ikk er adfærds terrapuet , hendes kæreste er 17 og bor hjemme hos mor og papfar sammen med 3 andre hunde..
Hun har gået og punket hendes kæreste for at buller kunne bo hos hans forældre selv om jeg utrykkeligt har sagt at han ikke kan med andre hunde .....
Er bare så sur og ked over folk misbruger ens tillid , føler mig bare så dum ...
Hva nu hvis jeg ikk havde fået det afvide og hun havde fået ham med hjem ... hva var der så sket ?!!?!?!?!?!?!?
Sorry skulle bare lige ud med det ...
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 146 Svar: 908
sep 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Hunde: 7 Emner: 95 Svar: 999
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
rasende.... man skal godt nok være påpasselig
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 220
jan 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 66 Svar: 473
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
Uanset hva er det død-træls for dig at skulle forholde dig til uærlige mennesker...
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 1.029
maj 2005
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 235 Svar: 2.568
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 319
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.373
Men det er godt nok røv.
sep 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 145 Svar: 1.597
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
Hvor var det godt, at ham pap faren ringede...
Nej...man kan desværre ikke stole på alle mennesker...desværre... :o(
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 18
Arrrrgggg hvorfor lyver folk .