{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "frygt hos hunde"
Hunde fortælling
Som hvalp underholdt jeg dig med mine narrestreger og fik dig til at le. Du kaldte mig dit barn, og på trods af en del gennemtyggede sko og et par ødelagte pyntepuder blev jeg din bedste ven. Når jeg...
Som hvalp underholdt jeg dig med mine narrestreger og fik dig til at le. Du kaldte mig dit barn, og på trods af en del gennemtyggede sko og et par ødelagte pyntepuder blev jeg din bedste ven. Når jeg...
Skrevet af: Heidi M - 30. jul 2007
hunde der bliver stjålet....
Er det bare mig eller hører man ikke utrolige mange tilfælde af hunde som bliver stjålet hos folk privat, eller i biler...? Jeg syntes efterhånden at det er rystende, der er ikke mindre en 3 efterly...
Er det bare mig eller hører man ikke utrolige mange tilfælde af hunde som bliver stjålet hos folk privat, eller i biler...? Jeg syntes efterhånden at det er rystende, der er ikke mindre en 3 efterly...
Skrevet af: Heidi n - 11. feb 2006
Spar penge på din forsikring
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.311
dec 2018
Følger: 21 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 1.780
Der er jo også andre ting at tage højde for
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.311
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 2.021
apr 2018
Følger: 19 Følgere: 661 Emner: 121 Svar: 6.955
40 % undrer mig... noget må mangle der?
mar 2007
Følger: 69 Følgere: 288 Hunde: 5 Emner: 135 Svar: 4.368
Milles mor var feks en meget aktiv fransk bulldog og Mille er ligeledes UTROLIG aktiv og har altid været det! Mine anden hund som var "hjemmelavet" mindede meget om sin mor i aktivitets niveau..
frygt hos hunde