324 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hallo Så er"
Hallo ? Halloooo ????.... HALLO !!
Ja, mobillos ringede, ikke et nummer Tanten kendte, men hun tager den og siger : Hallo ? Intet svar, der går et kort øjeblik med tavshed, og forbindelsen bliver afbrudt af den person der har ringet ...
Ja, mobillos ringede, ikke et nummer Tanten kendte, men hun tager den og siger : Hallo ? Intet svar, der går et kort øjeblik med tavshed, og forbindelsen bliver afbrudt af den person der har ringet ...
Skrevet af: Badetøffel BanDana & Anton & Tante Gurli - 24. feb 2015
Hallo
Ja så kan jeg se verden:-) Bare lige en lille teaser fra en Sealytøs på 15 dage:-) Håber sådan at ingen vil have hende, så hun kan blive boende her hahaha - manden er ikke enig:-(
Ja så kan jeg se verden:-) Bare lige en lille teaser fra en Sealytøs på 15 dage:-) Håber sådan at ingen vil have hende, så hun kan blive boende her hahaha - manden er ikke enig:-(
Skrevet af: louise c - Kennel Sojus - 18. jan 2013
HALLO
Hej så er det sgu nu piger og drenge..... skal vi mødes i hundeskoven imorgen ? kl 11 ville passe mig godt ? Henrik(Freja)
Hej så er det sgu nu piger og drenge..... skal vi mødes i hundeskoven imorgen ? kl 11 ville passe mig godt ? Henrik(Freja)
Skrevet af: Henrik A - 12. mar 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
mar 2005
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 103
Hallo... Så er der nye af Bullermand.