{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Køb Ekstabladet idag/Hundehandel. {{forumTopicSubject}}

Der er idag flere sider om ulovlig hundehandel i Ekstrabladet. Det er altid godt når pressen går ind i sagerne, så plejer der at ske noget.
Om ikke andet bliver folk forhåbentlig opmærksomme på hvor stort et problem dette er.

Ekstra bladet har samarbejdet med Dyrenes Beskyttelse og Anita fra Dogsdating.net.

Jeg vil endnu en gang gøre opmærksom på at Dogsdating har gang i en landsindsamling for kampen mod ulovlig hundehandel. Det er muligt at hjælpe med at sætte indsamlingsbøsser op hos dyrlæger, hundeklubber, udstillinger, dyrebutikker mm.

Man kan også som privat eller firma donere penge på hjemmesiden.

Der kan også købes banderplads på hjemmesiden eller man kan få et dogsdating link på sin hjemmeside, både som firma og privat.

Jeg kan kun opfordre til at man støtter Dogsdating eller de forskellige dyreværns foreninger der bruger tid på at bekæmpe ulovlig hundehandel, så vi kan få stoppet dette dyremishandling.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb Ekstabladet idag/Hundehandel.
  • #1   14. jun 2007 Ok, dyrenes beskyttelse er ellers begyndt at gøre noget nu. Ellers er der Anita fra Dogsdating som efterhånden ikke laver andet end at arbejde med og anmelde hundehandler sager.
    Så hvis du har noget af interesse ville jeg da kontakte hende.
    Jeg ved at hun har lynende travlt med indsamlingen, sager, presse mm. Så jeg ved ikke om hun har tid til at organisere en demotration, men ellers er der måske andre der vil hjælpe dig.
    Hvor skal det være?

• #2   14. jun 2007 Ja, det er en god ide, hvis der kan samles folk nok. Kan du ikke kontakte ekstrabladet og høre om de vil være med til at annoncere en sådan demostration?

• #3   14. jun 2007 Jeg smutter min vej, så hvis du skriver igen kommer jeg nok først på i aften igen.

Kommentér på:
Køb Ekstabladet idag/Hundehandel.

Annonce