Neeeeeeeejjjjjjjjj...... {{forumTopicSubject}}
min sofa....14 dage gammel...ødelagt...snøft snøft...
Ja så skete det der ikke måtte ske...Chinook brugte min sofa som et kæmpe tyggeben gg
Vi har haft Chinook nu i ca 4 måneder men han har aldrig rigtig været alene her i længere tid da jeg er hjemmegående og han næsten altid kommer med eller så er der en herhjemme....nå, men vi tænkte så her for leden dag at vi nu ville ned i byen hele familien og nyde det gode vejr og chinook måtte så blive hjemme da han jo er for stor til bussen..
Han har aldrig ødelagt noget af herover så jeg var ikke så bekymret oz fordi den tidligere ejer havde fortalt mig at han var vant til at arbejde 8 timer om dagen hvor chinook så var alene eller dvs sammen med en anden hund...
Men, vi kommer så hjem efter 3-4 timer, jeg sætter nøglen i og åbner døren...og kigger lige ind i jerusalems ødelæggelse :o(
Jeg havde glemt at tage skraldeposen med da vi gik så den var spredt ud over det hele, bleer, kaffegrus, madrester osv. + 1,5 kg kattesand som stod i en pose ude på toilettet...oz ud over det HELE..et par sønderrevne aviser og nogle æsker fra min mobil lå spredt ud over alt...jeg lover for det lignede et bombet lokum...så kommer jeg ind i stuen og ser det...min splinternye 3personers microfiber sofa, fuldstændig flænset i småstumper og så var han startet på hjørnet af to personersen.....øøøøøøøvvvvv.....kan da lige love for han har haft travlt mens vi var væk...
og det værste af det hele er at det ku sagtens ha været undgået hvis jeg bare havde lukket døren til stuen og fjernet skrald+kattesand.....BUHUUUUUU.....snøft snøft....
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 175
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 15 Svar: 36
dec 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 69
Håber ikke det sker for jeg igen!!!!
MVH M&S
apr 2007
I må endelig sige til hvis I kender nogen der har en billig sofa i ålborg et sted ggg
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 22
Har jeg heldigvis ikke,, Missy har til dato tygget på min nokia oplader, min xbox360 strømledning (dur stadigvæk HELDIGVIS, for dem kan man ikke skaffe, så skal man købe en ny xbox fordi den ikke er gået i stykker af sig selv, så dækker garantien ikke) og en oplader til en el-tandbørster... ja okay... og så lidt på væggen.. 2 gange så fangede jeg hende i det, og hun har ikke gjort det siden
Jeg ville vove at påstå at du skal gøre "rummet" hunden er alene i, så småt som muligt.. for at hunden føler sig tryg og så fjerne ALT du kan forestille dig hunden kan molestrere imens du er væk derudover skal man jo også helst starte med et par minutter og så arbejde sig op af....
Nick
apr 2007
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 50 Hunde: 7 Emner: 63 Svar: 1.468
apr 2007
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 64 Svar: 2.180
Jo så jeg har prøvet det, ikke det fedeste at komme hjem til når det er selvforskyldt (kunne bare have lukket hundene i haven) Øv Øv
apr 2007
jun 2007
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 89 Svar: 1.112
Tag et kig på min hjemmeside under Hundelytter.. Så skal du se hvad min hund kan.. Og det er kun på gode dage.. Jeg har fået smadret begge mine sofaer (10,000kr..) Og alt andet også faktisk; www.123hjemmeside.dk/mulle_pige
Knuzz fra Stine
dec 2006
Følger: 44 Følgere: 49 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 652
Jeg kan kun grine meget højlydt....
Jeg har selv prøvet det samme, nok bare lidt værre end som sådan. Hunden ødelagde alt den kunne komme i nærheden af, hver dag i 1.5 år, sofaer, stole 9 stk, døre, vægge, gulv køkken låger, ledninger, mobiltelefoner, sko, fjernbetjeninger, skraldespande, slugte kondomer (med indhold)LooooooooL.
Bamser, puder, tøj, vaske maskine, sine snore, sin hale, sin kurve vores dobbelt seng to gange, køkkenbord, knive, rengørings midler og jeg kunne blive ved.
Plus at han sked og tissede op til flere gange i sengen, sofaen på gulvet og ja alle steder.
Han har sågar kradset hul i en betonvæg.
Men vi fortsat med at prøve, og til sidst kom han i bur, skide synd men den enste mulighed.
Så ja jeg føler med dig selvom jeg kun kan grine af det, ikke for at være ond, men fordi jeg kender det og det er rart at høre at jeg ikke er den eneste der har prøvet det.
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 1.397
Nej, har ikke prøvet det selv, vi havde jo et børnegitter mellem køkken og bryggers - og Ferdinand var så i bryggers og have, når vi ikke var hjemme...
apr 2007
jun 2007
hvor gammel er din vuffer nu ? Og er han stadig i bur ?? Hvordan tog han det at komme i bur ?
Knuzz Stine
dec 2006
Følger: 44 Følgere: 49 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 652
Han er desværre blevet aflivet pga svær hd.
Men han tog det rigtig pænt og han brugte altsi sit bur også selvom vi var hjemme, og han blev renlig.
Men men men bur er jo bare at udsætte problemet, for efter lang tid tog vi ham ud igen og han startede forfra.
Så hvis du vil bruge bur skal du bruge det altid, men jeg vil helt klart anbefale det, for du får en meget gladere hund. Du kommer ikke hjem og er sur og ked fordi den har ødelagt noget. skriv pb til mig hvis du vil vide mere.
jun 2007
Hvad er Hd ?
Knuzz Stine
Neeeeeeeejjjjjjjjj......