{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Neeeeeeeejjjjjjjjj...... {{forumTopicSubject}}

min sofa....14 dage gammel...ødelagt...snøft snøft...

Ja så skete det der ikke måtte ske...Chinook brugte min sofa som et kæmpe tyggeben gg
Vi har haft Chinook nu i ca 4 måneder men han har aldrig rigtig været alene her i længere tid da jeg er hjemmegående og han næsten altid kommer med eller så er der en herhjemme....nå, men vi tænkte så her for leden dag at vi nu ville ned i byen hele familien og nyde det gode vejr og chinook måtte så blive hjemme da han jo er for stor til bussen..

Han har aldrig ødelagt noget af herover så jeg var ikke så bekymret oz fordi den tidligere ejer havde fortalt mig at han var vant til at arbejde 8 timer om dagen hvor chinook så var alene eller dvs sammen med en anden hund...

Men, vi kommer så hjem efter 3-4 timer, jeg sætter nøglen i og åbner døren...og kigger lige ind i jerusalems ødelæggelse :o(
Jeg havde glemt at tage skraldeposen med da vi gik så den var spredt ud over det hele, bleer, kaffegrus, madrester osv. + 1,5 kg kattesand som stod i en pose ude på toilettet...oz ud over det HELE..et par sønderrevne aviser og nogle æsker fra min mobil lå spredt ud over alt...jeg lover for det lignede et bombet lokum...så kommer jeg ind i stuen og ser det...min splinternye 3personers microfiber sofa, fuldstændig flænset i småstumper og så var han startet på hjørnet af to personersen.....øøøøøøøvvvvv.....kan da lige love for han har haft travlt mens vi var væk...
og det værste af det hele er at det ku sagtens ha været undgået hvis jeg bare havde lukket døren til stuen og fjernet skrald+kattesand.....BUHUUUUUU.....snøft snøft....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Neeeeeeeejjjjjjjjj......
  • #1   14. jun 2007 andre der har lignende historier??

• #2   14. jun 2007 puha surt sjov smiley

• #4   14. jun 2007 Vi har oplevet noget ligende og jeg føler virkelig med dig. Vinylgulvet i køkkenet, en køkkenlåge, fodliste osv. Vi har efter denne oplevelse lavet en lækker hundegård til Chili så det ikke sker igen. Det fungere virkelig godt og hun er glad for at være derude.

Håber ikke det sker for jeg igen!!!!

MVH M&S

• #5   14. jun 2007 ja, man får sku lyst til at tude når man kommer hjem til den slags...
    I må endelig sige til hvis I kender nogen der har en billig sofa i ålborg et sted ggg

• #6   14. jun 2007 DOOOOOOOOOH

Har jeg heldigvis ikke,, Missy har til dato tygget på min nokia oplader, min xbox360 strømledning (dur stadigvæk HELDIGVIS, for dem kan man ikke skaffe, så skal man købe en ny xbox fordi den ikke er gået i stykker af sig selv, så dækker garantien ikke) og en oplader til en el-tandbørster... ja okay... og så lidt på væggen.. 2 gange så fangede jeg hende i det, og hun har ikke gjort det siden smiley

Jeg ville vove at påstå at du skal gøre "rummet" hunden er alene i, så småt som muligt.. for at hunden føler sig tryg og så fjerne ALT du kan forestille dig hunden kan molestrere imens du er væk smiley derudover skal man jo også helst starte med et par minutter og så arbejde sig op af....

Nick

• #7   14. jun 2007 jaja han har da oz været alene i et par minutter...desuden fik jeg jo at vide da jeg fik ham at han godt ku være alene....meeeen uanset er det vel min egen skyld, det er jeg da klar over, sku ha tænkt mig bedere om men sket er sket såe sån er det...øv bøv...

• #8   14. jun 2007 jep har ingen stue tilbage efter et kuld amstaff hvalpe, har raseret den og flået alle møbler, og har ikke råd til nye. så sidder mest i køkkenet og ude, og håber at få råd til nogle brugte møbler engang.

• #9   14. jun 2007 queen of hope...så nedtur...ja kan godt forestille mig at sådan et kuld kan finde ud af at rasere ggg

• #10   14. jun 2007 Tja hvad skal jeg sige...... køb en ny.... og bestile en til om 14 dage...

• #11   14. jun 2007 Jeg passede engang 3 hunde for en af mine veninder, jeg vidste godt at de havde flået hendes sofa engang, men tænkte ikke nærmere over det da jeg forlod mit hus, og lod hundene være alene hjemme,,,,,,,men men men, da jeg kom hjem 1½ time senere havde jeg ikke noget hus tilbage, hundene havde ødelagt alt og jeg mener virklig alt: Gulvtæppet var flået op i det ene hjørne, min sofa var slebt midt ud i stuen og fortæret i alle tænkelige hjørner,, fjernsynet var væltet (overlevede dog), Alle mine potteplanter var flået ud af deres potter og slæbt rundt i hele huset,
    Jo så jeg har prøvet det, ikke det fedeste at komme hjem til når det er selvforskyldt (kunne bare have lukket hundene i haven) Øv Øv

• #12   14. jun 2007 karina...han bliver skam aktiveret både fysisk og psykisk...

• #13   14. jun 2007 Hey Gunne dis..

Tag et kig på min hjemmeside under Hundelytter.. Så skal du se hvad min hund kan.. Og det er kun på gode dage.. Jeg har fået smadret begge mine sofaer (10,000kr..) Og alt andet også faktisk; www.123hjemmeside.dk/mulle_pige

Knuzz fra Stine

• #14   14. jun 2007 LooooooooooooooooooooooooooooooL.....

Jeg kan kun grine meget højlydt....

Jeg har selv prøvet det samme, nok bare lidt værre end som sådan. Hunden ødelagde alt den kunne komme i nærheden af, hver dag i 1.5 år, sofaer, stole 9 stk, døre, vægge, gulv køkken låger, ledninger, mobiltelefoner, sko, fjernbetjeninger, skraldespande, slugte kondomer (med indhold)LooooooooL.
    Bamser, puder, tøj, vaske maskine, sine snore, sin hale, sin kurve vores dobbelt seng to gange, køkkenbord, knive, rengørings midler og jeg kunne blive ved.
    Plus at han sked og tissede op til flere gange i sengen, sofaen på gulvet og ja alle steder.
    Han har sågar kradset hul i en betonvæg.
    Men vi fortsat med at prøve, og til sidst kom han i bur, skide synd men den enste mulighed.

Så ja jeg føler med dig selvom jeg kun kan grine af det, ikke for at være ond, men fordi jeg kender det og det er rart at høre at jeg ikke er den eneste der har prøvet det.

• #15   14. jun 2007 Øv, hvor SURT!
    Nej, har ikke prøvet det selv, vi havde jo et børnegitter mellem køkken og bryggers - og Ferdinand var så i bryggers og have, når vi ikke var hjemme...

• #16   14. jun 2007 stine....nu er det jo ik så'n at det er noget der sker konstant...det har kun været denne ene gang (intil videre...syv, ni, tretten ss) og mest fordi jeg ikke var helt forberedt på det ss men det må jeg så være for eftertiden, jeg finder nok ud af det...er selv lidt af en "hundelytter" ss

• #17   14. jun 2007 ***Dennie***

hvor gammel er din vuffer nu ? Og er han stadig i bur ?? Hvordan tog han det at komme i bur ?

Knuzz Stine

• #18   14. jun 2007 Stine:

Han er desværre blevet aflivet pga svær hd.

Men han tog det rigtig pænt og han brugte altsi sit bur også selvom vi var hjemme, og han blev renlig.

Men men men bur er jo bare at udsætte problemet, for efter lang tid tog vi ham ud igen og han startede forfra.

Så hvis du vil bruge bur skal du bruge det altid, men jeg vil helt klart anbefale det, for du får en meget gladere hund. Du kommer ikke hjem og er sur og ked fordi den har ødelagt noget. skriv pb til mig hvis du vil vide mere.

• #19   14. jun 2007 Hehe.. Jeg har et bur.. Men tinka sover kun i det hvis hun vil.. Vi blev hurtig enig om at det var noget skidt at være lukket indeni.. Så nu er det bare hendes fristed.. Jeg må ikke røre hende når hun lægger sig derind..

Hvad er Hd ?

Knuzz Stine

Kommentér på:
Neeeeeeeejjjjjjjjj......

Annonce