{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundepension???
  • #1   14. jun 2007 ...Odden hundepension var det eneste sted jeg kunne få en plads, så derfor spørger jeg...

• #2   14. jun 2007 Uge 29-30 Fra d. 12 juli- 28 juli...
    Det er så svært at skulle aflevere ham et sted man ikke kender, men det er nok mig der er pylleret...

• #3   14. jun 2007 Jeg går ud fra at du har været på besøg, set stedet, menneskene, fået talt om din nervøsitet ved at aflevere hunden osv?

Hvad er din fornemmelse?

• #4   14. jun 2007 Miss Fich : jeg har kun snakket med dem i telefon. Var nødt til at finde et sted til ham og det var den eneste pension i nærheden. Men skal derop en af dagene for at se stedet. Tror såmænd de er søde nok. Har været inde og se deres hjemmeside og det ser fint ud.

Hjortsholm : jeg har prøvet alle vi kender, men enten skal folk på ferie eller så har de ikke en hundegård hvor han kan være i når folk ikke er hjemme. Han kan ikke være alene i huset når der ikke er nogen hjemme for så prøver han alt muligt for at komme ud, også herhjemme. Det har han altid gjort. Folk siger godt nok at jeg kan lade ham gå i hans egen hundegård og så skal de nok kigge til ham 3 gange om dagen, men det tør jeg simpelthen ikke, det er 16 dage vi er væk i...

• #5   14. jun 2007 Hvor er jeg glad for at have veninder der godt vil passe Monique og ikke holder ferie de samme uger som mig smiley

Dejligt at have sådan en bytteordning, hun passer min, jeg passer hendes.

• #6   14. jun 2007 Miss Fich: vi plejer også at have ham hos vores venner, men vi misforstod hinanden i år angående ferieplanlægning, så fandt først ud af det igår, og så er gode råd dyre når det gælder en shæferhan på 7år som aldrig har været passet andre steder... Jeg er lige ved at aflyse vores ferie af bare bekymringer:-(

Kommentér på:
Hundepension???

Annonce