{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

pengemaskine, ikke hospital!!! {{forumTopicSubject}}

Efter utallige slåskampe med dyrlæger og hodpitaler er lille chilli endelig rask...men ikke uden bøvl.... på de 3 uger vi har haft hende har hun kostet os 8000 i dyrlæge regninger... Hun havde både orm og fuldstændig dehydreret samt akut mave/tarm infektion..... Så indlæggelse på dyrehospital og klinikker.....MEN; det jeg blev mest harm over var, at da vi havde haft hende indlagt første gang hvor det var blvet 4000 var pungen lidt stram, og så skulle hun selvfølgelig indlægges igen, og jeg måtte forklare at vi lige havde fået hende plus alt hvad vi måtte øbe til samt dyrlæge regn. havde vi ike råd til en indlæggelse til...jamen så var der bare ikke nogen dyrehospitaler der ville tage hende...sagde til dem de kunne få penge til den første, men nej!!!! så jeg måtte ringe rund til folk jeg kender og spørge om hjælp....Synes ikke det et dyrehospital men en pengemaskine!!! så på de 3 uger vi har haft hende, har vi med alt været af med 15000 inkl. hendes pris.... prøvede kontalte hendes tidl.ejer, men de har ike det nummer mere!!! men dyrelægen sagde hun havde været syg i meget lang tid...øv..... bare glad for hun er frisk igen.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pengemaskine, ikke hospital!!!
  • #1   11. jun 2007 ØV sikke en hård start på livet - men godt at høre hun har det godt igen .. smiley

• #2   11. jun 2007 Det var da en træls omgang. Altså det er selvfølgelig dejligt at hun er rask, men det er sgu mange penge på så kort tid.

• #3   11. jun 2007 måsske det var en grund til at de har skiftet numner?? smiley men detda godt hun er rask!! og jeg synes det er super dejligt art i gider tage kampen istedet for ligesom mamge andre bare ay aflive!!!

• #4   11. jun 2007 kunne aldrig aflive hende, hun er jo mit barn.....smiler sødt

• #6   11. jun 2007 rigtig trist at høre.. den tidl ejer har da vidst det, det er jeg da sikker på, men nogle mennesker tænker bare ikke på at sige det... men det er squ synd for hunden, stakkels dyr.. og ja det er fandme mange pinge at skal af med, jeg har lavet en opsparing i banken, der hedder dyrlæge, i tilfælde der skulle ske noget..

• #7   11. jun 2007 Tror desværre de fleste dyrehospitaler har dårlige erfaringer med at lade folk "skylde" og derfor har taget deres forholdsregler.

Dejligt at Chili er blevet rask nu *S*

• #8   11. jun 2007 Bliver bare så harm over man har ladet et dyr gå og lide...men ikke kun det, men at der ikke findes et sted man kan komme med et alvorligt sygt dyr, uden penge på lommen...der burde være et sted man kunne afdrage eller dele den op over et par gange bare....

• #9   11. jun 2007 Jeg har også lavet mig sådan en konto.

• #10   11. jun 2007 Vi har trollesminde i hillerød...men han anbefalede os tage til københavns dyrelæge hosp. men de ruinerede os lige... tog sidste gang 2200 for en overnatning.... under 18 timer vr hun der, og den medicin hun fi var vores egen vi havde med fra dyrlægen..... måtte ellers lede hele natten for håbe en dyrlæge der kunne komme ud da eg ikke har bil, men nope....ingen hjælp at hente der....

• #11   11. jun 2007 hvad er det for en dyrlæge og bor du i nsj??

• #12   11. jun 2007 tak smiley

• #13   11. jun 2007 tror også der er en grund til at tidligere ejer / opdrætter har skiftet nummer . .
    derfor skal man også undersøge en masse ting inden man går ud og køber en hund . . :o/

og goodt hun er rask igen . .
    men man skal også tænke på hunden i sidste ende . . jeg ved ikk om jeg havde gjordt så meget . . :o/

• #14   11. jun 2007 tusind tak synes det vigtigeste er have en dyrlæge man kan stole på.....har han døgnåbent...? gør intet hvis han ikke har...ss*

• #15   11. jun 2007 Vi bor selv i hillerød.. Skynd jeg at skifte til slotsbyens dyreklinik næsten oppe ved biografen de er fantatiske dejlige og kompetente.. De har den holdning at penge ikke skal afholde dyr fra at blive behandlet.. Vi betaler aldrig kontant når vi har været der oppe med vores hunde betaler først når gio kortet kommer..

Vi er rigtige glade for dem..

• #16   11. jun 2007 vi bor faktisk lige ved dem...ss* men fandt først ud af det for sent....

• #17   11. jun 2007 Kasper & Susanne - ja er helt enig . .
    neej var der måske ikk . . men det tror jeg heller ikk jeg ville have gjordt . . kom helt an på situationen osv . .
    men flot af dem at de har gjordt det bestemt . .

folk skal bare virkelig tænke sig om når de går ud og køber ved sådan nogen . . hvilket man ikke skal gøre .
    for de støtter det de laver hvis jeg tror det er det de laver . .

men held og lykke med hende Sandy .
    Håber hun kommer på toppen igen efter det hun har været igennem . . ;o))

• #18   11. jun 2007 hvad mener du med laver det delaver????

• #19   11. jun 2007 Dem snupper i bare for fremtiden... Det er det bedste jeg nogle sinde har gjort for mine hunde.. Alle jeg kender der er hos dem er kun tilfredsse med at komme hos dem..

• #20   11. jun 2007 ps. købte hende ikke af en eller anden skummel opdrætter, men af en fyr der blevet lam efter han er kørt gal på mc....

• #21   11. jun 2007 Sandy - Okaaj jeg ville heller ikk dømme nogen hvis du ser hvad jeg skriver . .

jeg ville bare mere tro noed andet når hun var så syyg og det var det eneste sådan set . . og når du ikke kan få fat i tidligere ejer oog hun er så ung .

såååh . .

• #22   12. jun 2007 En anden gang så spørg før du dømmer! Knus....

• #23   12. jun 2007 Jaeee, det er sq ikke billigt at have hund, det koster

• #24   12. jun 2007 Babett, lad nu være med altid komme med dine små spydige bemærkninger....!

• #25   12. jun 2007 Sandy - sorry . . meen aaaltså . .

er de en pengemaskine fordi de tager penge for det de laver ?!
    er de en pengemaskine fordi de ikke vil gøre noed for din hund inden du kan betale ?!

HVOR SER DU DET PENGEMASKINE HENNE ??!
    sorry men er skii enig med Babet . . det koster skii at have hund . . og det kan enhver hunde ejer ende i . .

og jeg kan stadig ikk se det penge maskine nogen steder ?! derfor jeg spørger ?!

og hospitalet har nok haft nogen episoder hvor de har taget hundene hvor ejeren ikek havde penge også havde ejeren fået hunden tilbage og ingen penge kom ??! måske der var en grund ??!

• #26   12. jun 2007 Sandy - og neeej ?!

jeg har stadig min mening ang det der . .
    ooog jaa . . jeg vil ikek spørge før jeg dømmer . .
    for jeg dømmer IKKE nogen . . læs hvad jeg skriver . . aaltså . .

held og lykke med din hvalp igen . .

• #27   12. jun 2007 .

• #28   12. jun 2007 eg kalder ikke et hospital et hospital, hvor du står med en hund hvor de siger ,, a det lyder meget slemt - og som om det kan ende galt...men uden penge kan vi ikke hjælpe dig"....hvorefter jeg ringer til helsinge dyrehospital, det tog hende ind med det samme og sagde det hundens ve og vel der kommer først og så finder vi ud af pengene bagefter!!!! Det er et dyrehospital.....

• #29   12. jun 2007 Sandy - du skriver oppe i dit første indlæg at ingen vilel tage hende når du ikke havde pengen og nu skriver du at hun blev taget ind alligevel . .

derfor er det stadig ikke en pengemaskine fordi de ikk vil tage din hund ind . .

• #30   12. jun 2007 ooog du skriver at dyrlægen har sagt at hun har været syyg meget længe ??

så kan hun da også have været syg mens hun var ved tidligere ejer plus opdrætteren . . :o/

Kommentér på:
pengemaskine, ikke hospital!!!

Annonce