Altædende hund {{forumTopicSubject}}
Jeg købte min tæve, da hun var 5 mdr og har derfor ikke selv fodret hende fra starten.
Hun æder alt - as in ALT - men jeg har observeret, at hun ikke tåler alt lige godt.
Jeg vi have at mine hunde har "galvaniseret mave", så jeg fortsætter med at give hende forskellige ting, ligesom min han får alt at spise.
Jeg holder så naturligvis pauser når hun får ræsermave, men når hun er OK igen, ryger hun tilbage på "ugen der gik" menuen.
Jeg talte så med en veninde, som snakkede ormekur - at det kunne være pga orm, at hun har en så ret ringe tolerance og ret tit får splattermave.
Er der nogen herinde, der har erfaring med det? Og er der nogen herinde, der har erfaring med at fodre en svække til en stærk?
Kom frisk, jeg har virkelig behov for, at hun udvikler tolerance overfor mad og ikke får dårlig mave hele tiden.
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Simpelthen for at give tarmen noget stamina.
Jeg ville give det som en kur.
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.475
feb 2013
Følger: 10 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.337
Tidligere angreb af orm kan også have skadet tarmen og så er tilstanden lidt mere permanent. Men da hun er en dansk opdrættet hund ville jeg ikke regne det for meget sansynligt
Jeg skrev både bachelorprojekt og speciale om orm (og ormemiddelresistens). Godt nok hos heste, meeeen orm går sådan ca det samme for en hest og en hund
jan 2006
Følger: 1 Følgere: 59 Hunde: 5 Annoncer: 2 Emner: 346 Svar: 14.168
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 126 Svar: 736
Derefter vil jeg prøve viral moor. Min hund har haft fantastisk effekt af vital moor fra pet balance. Den kan fåes i maxi zoo. Jeg gav en kur, hvor han fik hver dag i 2-3 uger. Der efter gik jeg ned på 3-4 gange om ugen og til sidst stoppede jeg brugen. Der efter havde min hun utrolig stabil mave, uanset hvad han spise.
Det der er i bøtten ligner mudder, men det har en utrolig effekt.
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.475
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 126 Svar: 736
Så jeg var ikke klar over den var udgået. Godt der findes alternativer. For synes det var et godt produkt.
okt 2004
Følger: 34 Følgere: 599 Hunde: 2 Emner: 420 Svar: 4.938
Altædende hund